فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

مردم سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند

سردار اکبری در نشست نشست هم اندیشی راه اندازی مجمع خیرین عشایر چهارمحال و بختیاری، مردم را سرمایه های اصلی انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۸۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در استقبال از کنگره ملی بزرگداشت یاد و خاطره 10هزار شهید جامعه عشایری کشور و برگزاری یادواره 350 شهید عشایری استان چهارمحال و بختیاری، جمعی از خیرین در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون راه اندازی مجمع خیرین عشایر هم اندیشی کردند.

در این نشست، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خیر مقدم به خیرین حاضر در جلسه، به اهمیت پرداختن به امور خیریه اشاره کرد و به تأسی از فرمایشات حضرت آیت الله بهجت، سه گروهی که بعد از مرگ نیز برایشان ثواب نوشته می شود را بیان کرد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: کسانی که در امور خیر همچون ساخت مسجد، مدرسه و ... یاری می رسانند، تا وقتی که عملشان و یادشان در دنیا باقی است، از ثواب اخروی بهره مند می شوند.

وی، ادامه داد: کسانی که فرزند صالح تربیت می کنند نیز از ثواب اخروی برخوردار می شوند و قطعاً خیران از همین فرزندان صالح هستند که عمل آنها باعث رسیدن ثواب معنوی به ارواح والدین آنها می شود.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: کسانی نیز که از علم آنها سایر مردم بهره مند می شوند، از ثواب اخروی برخوردار می شوند و خداوند را شاکریم که توفیق داد همراه شما خیرین در راستای کمک به نیازمندان و حل مشکلات آنها که جامعه عشایری نیز یکی از آنهاست، گام برداریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره ره خدمات قابل توجه ارائه شده به دورافتاده ترین نقاط کشور بعد از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هرچند خدمات بسیار زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شده؛ اما میزان مشکلات باقی مانده از دوران های گذشته بسیار زیاد است و باید قدم های بیشتری در این زمینه از سوی مسئولان و خیران عزیز برداشته شود.

وی، مردم را سرمایه اصلی و پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، وظیفه خود می دانیم که از مردم بعنوان پشتیبانان اصلی انقلاب حمایت کنیم.

سردار اکبری، گفت: اولین مدافعان انقلاب و کسانی که مقابل استکبار جهانی و ارتش رژیم بعث عراق ایستادند، عشایر بودند که با سلاح در اختیار خود در منطقه حاضر شدند و راه را بر دشمن بستند و در هشت سال دفاع مقدس بالغ بر 10 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی، با اشاره به محرومیت های موجود در مناطق عشایری، کمک به محرومان و نیازمندان را سرمایه گذاری برای آخرت دانست و تصریح کرد: تشکیل مجمع برای خدمت رسانی عادلانه به اقشار مختلف محروم جامعه بویژه مناطق عشایری اقدامی پسندیده است.

سردار اکبری، خدمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در استان چهارمحال و بختیاری را یادآوری کرد و کمک مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در حوادث اخیر سیل بویژه یاری رسانی به سیل زدگان استان خوزستان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بعنوان یک سرباز در خدمت همه کسانی هستیم که به فکر نیازمندان و محرومان هستند و حاضر به خدمت به این مردم عزیز می باشند، که همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

وی، احداث جاده دهدلی در شهرستان اردل با کمترین هزینه و ابراز رضایت و خوشحالی مردم این منطقه و دیگر پروژه های محرومیت زدایی که از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج سازندگی با کمک گروه های جهادی و خیران و مردم در حال اجراست و همچنین خدمات شایان توجه بسیج جامعه پزشکی در رسیدگی به محرومان را مثالی برای حضور سپاه و بسیج در عرصه کمک به مردم و مردم داری و مردم یاری برشمرد.

در ادامه این جلسه با حضور خیران پیرامون اقدامات بعدی برای تشکیل مجمع خیرین عشایر استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی شد.

ارسال نظرات