خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 800 میلیون ریالی عامل توزیع گوشت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 800 میلیون ریالی عامل توزیع گوشت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۵۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

جریمه 800 میلیون ریالی عامل توزیع گوشت در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه عامل توزیع گوشت منجمد توسط تعزیرات حكومتی همدان جریمه شد، اظهار داشت: در حالی که قیمت گوشت هر روز در حال افزایش بود، دولت برای تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت منجمد به نرخ مصوب می‌کرد.

وی افزود: حسب گزارشات رسیده یکی از عاملین توزیع، مقدار 2 تن گوشت برای عرضه عمومی دریافت و به جای عرضه در بازار مصرف به قیمت گران‌تری به رستوران‌ها و تهیه غذاها می‌فروخت. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف گرانفروشی و جری تشریفات قانونی متهم را به اتهام گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت مبلغ 800  میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم کرد.

وی ادامه  داد: در گزارش ارسالی گفته شده بود که نامبرده با تبانی برخی کارشناسان یک نهاد دولتی بیش از 10 تن سهمیه گوشت دولتی را از شبکه رسمی خارج و نظم بازار را بر هم زده‌اند.

حسن‌پور تصریح کرد: شعبه در خصوص این بخش از گزارش با موضوع اخلال در نظام اقتصادی قرار عدم صلاحیت خود را به شایستگی دادسرای عمومی و انقلاب همدان صادر کرد.   

انتهای پیام/

ارسال نظرات