خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تعطیلی چهار واحد مرغ فروشی در همدان گفت: تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر استان موظف به پیگیری و برخورد با تخلفات کشتارگاه‌ها، توزیع‌کنندگان مرغ و مرغ‌فروشی‌ها شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۵۸۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

دستور تعطیلی 4 واحد مرغ فروشی در همدان صادر شدعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به افزایش غیر قانونی قیمت مرغ در روزهای اخیر تعزیرات حکومتی همدان تمام توان خود را بکار گرفته تا با متخلفین این حوزه برخورد قاطع کرده و از حقوق مصرف کنندگان حمایت کند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری دادستانی دستور تعطیلی چهار واحد مرغ فروشی صادر شد که ظرف 48 ساعت آینده دستور صادره اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر استان موظف به پیگیری و برخورد با تخلفات کشتارگاه‌ها، توزیع‌کنندگان مرغ و مرغ‌فروشی‌ها شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد چهار واحد دیگر مرغ‌فروشی تعطیل موقت شده و تعداد 205 فقره پرونده با محکومیت یک میلیارد و 149 میلیون و 348 هزار ریال در همین راستا رسیدگی شده است.

حسن‌پور عنوان کرد: همچنین امروز یکی از کشتارگاه‌ها به دلیل گرانفروشی مرغ به 450 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس گزارشات واصله و مراجعه تیم گشت مشترک مقدار 65 تن و 900 کیلوگرم برنج از نوع تایلندی و هندی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال از انبار چهار واحد برنج‌فروشی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: در این راستا پرونده‌های جدا گانه‌ای به اتهام تقلب و عرضه خارج از شبکه در شعبه هیات، شعبه هفتم، و شعبه اول  این اداره کل تشکیل شد.

وی گفت: یکی از محکومین، برنج تایلندی را در کیسه‌های 10 کیلویی برنج مرغوب ایرانی ریخته و به بازار عرضه می‌کرد که علاوه بر جزای نقدی به تعطیلی دو ماهه، ابطال پروانه کسب، منع صدور مجدد پروانه عمده فروشی تا دو سال، یاد گیری سوره مطففین و احکام شرعی مرتبط با غش در معامله محکوم شد.

حسن‌پور یادآور شد: محکومین در مجموع  در چهار فقره پرونده به 7 میلیارد و 173 میلیون و 680 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات