معاون سیاسی سپاه پاسداران:

در این چهل سال، هر جا انقلابی عمل کردیم دستاوردهای عظیمی داشتیم

سردار یداله جوانی در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن می خواهد عظمت انقلاب اسلامی را با ابزار امپراطوری رسانه ای خودش خدشه دار کند لذا برماست که عظمت این انقلاب را از هر طریق و در هر پستی برای جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) نشست تبیین گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی سردار یداله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و با حضور نواحی مقاومت شرق تهران در محل تالار فرهنگ تهران برگزار گردید.

در این نشست سردار جوانی اظهار داشت: بیانیه گام دوم دارای نکاتی است که در چهار محور می توان آن را خلاصه کرد: نکته اول، عظمت انقلاب اسلامی است که دشمن می خواهد با ابزار امپراطوری رسانه ای خودش چهره پهلوی منحوس را تطهیر نماید لذا وظیفه ما تبیین عظمت این انقلاب از هر طریق و در هر پستی برای جوانان است.  

وی افزود: نکته دوم عظمت راه طی شده در این چهل سال است. مسیر دشوار اما پر افتخاری طی شده است. این نکته باید برای آحاد مردم تبیین گردد.

جوانی در برشماری محورهای بیانیه گام دوم انقلاب، محور سوم را ، عظمت چشم اندازی دانست که باید به آن برسیم. ابتدا باید مختصات این چشم انداز را مشخص کنیم و بعد به تبیین آن بپردازیم. تبیین مسیری که انتهایش، ساختن تمدن اسلامی است. اینکه تبیین کنیم ما این عظمت و استعداد و ظرفیت را داریم تا به تمدن بزرگ اسلامی دست پیدا کنیم.  

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: نکته چهارم ایجاد امید در مردم و جوانان است. امید به این معنی است که ما متصل به قدرت لایزال الهی هستیم و دشمن از این نعمت بی بهره است. این قدرت الهی می تواند هر مانعی را از سر راه بردارد.

وی افزود: همه ما باید بتوانیم در این مخمصه ی رویارویی کفر با انقلاب اسلامی، با هر وسیله ممکن امید آفرینی کنیم که در راس همه امید آفرینان، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» است. اما آنچه مهم است اینکه در پیمایش این مسیر، ابتدا باید خودمان دارای این امید باشیم و هم امید آفرینی نمائیم، سپس با محاصره ی تبلیغاتی غرب که با تمام قوا و با استفاده از ابزار امپراطوری رسانه ای می خواهد امید را در دل جوانان از بین ببرد، بجنگیم و نابودش کنیم.

دکتر جوانی در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: دشمن بعد از شکست های سنگین در منطقه و خلیج فارس از مقاومت در صدد ایجاد ائتلافی دریایی علیه جمهوری اسلامی است ولی آمریکا باید بداند که دارد اشتباه می کند. مگر ائتلاف همه جانبه دشمن در سوریه با خرج تریلیون ها دلار راه به جایی برد که این ائتلاف جدید بتواند کاری بکند. 

وی ادامه داد: در این چهل سال انقلاب اسلامی هر جا انقلابی عمل کردیم دستاوردهای عظیمی داشتیم و هر جا عمل مان انقلابی نبود، دچار مشکل شدیم. 

دکتر جوانی تاکید کرد: در حال حاضر ما نشانه های امید را به وضوح می بینیم. اولین نشانه ایجاد ظرفیت های جدید اقتصادی با خروج آمریکا از برجام و تحریم همه جانبه اقتصادی است که ایجاد شده است و این تحریم ها خصوصا تحریم صادرات نفت، ما را دارد به سمتی می برد که از خودفروشی دست برداریم و با تولید محصولات، به یک صادر کننده کالا تبدیل شویم. مثلا درخصوص بنزین از یک وارد کننده الان به یک صادر کننده بنزین تبدیل شده ایم.

دومین نشانه، افول ابرقدرتی دشمنان ما به خصوص آمریکا است. شکست های پی در پی در منطقه نشانگر همین افول قدرت است که مثال آن همین ترس از جوابگویی به ساقط شدن پهباد جاسوسی شان در خلیج فارس از ترس پاسخگویی جمهوری اسلامی است. در این چهل ساله ایران از یک گاو شیرده آمریکا تبدیل شده است به قدرت اول و تاثیر گذار در منطقه.

جوانی ادامه داد: نشانه سوم در امید به آینده، وعده ی نصرت الهی است. در تمامی مراحل و حوادث انقلاب ما شاهد این نصرت الهی بوده ایم. از داستان صحرای طبس که شن های صحرا مامور الهی بودند تا در جنگ ۸ ساله و در تمام وقایع دیگر خصوصا در ساقط کردن پهباد رادار گریز گران قیمت آمریکایی با سامانه راداری و همچنین موشک ساخت داخل کشور . 

وی در پایان افزود: دشمن دروغ پردازی می کند و قصد دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد و امید را تبدیل به ناامیدی کند و متاسفانه طیفی از مردم دچار این دروغ پردازی ها شده اند لذا باید دروغ ها را شناسایی کرد و افکار عمومی مردم را از این دروغ ها پاک کرد. 

گفتنی است در این مراسم علاوه بر مسئولین و فرماندهان نواحی شرق تهران، مسئولین ادارات شهری منطقه ۱۲ و فرماندهان انتظامی منطقه ائمه جماعات مساجد، فرماندهان و اعضای بسیج پایگاه ها حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار