مسئول د فتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت: آمریکائیها و اروپائی ها در قضیه برجام ثابت کردند که غیرقابل اعتماد هستند.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) نشست بصیرتی بسیجیان در مسجد جامع شهر فیل آباد از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: امروزه به لطف خدای متعال، ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های جهانی است و این امر برای نظام سلطه بسیار سنگین و غیرقابل قبول است، لذا تلاشهای استکبار برای تحت فشار قرار دادن و منزوی کردن ایران اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست؛ اما با این وجود جمهوری اسلامی ایران حضور پررنگی در منطقه دارد.

حجت الاسلام رضایی افزود: قطعا ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت های منطقه است که حتی خود آمریکایی ها نیز می دانند در مسائل مربوط به غرب آسیا نمی توانند ایران را نادیده بگیرند.

وی تصریح کرد: اما مسئولان دولتی ما نیز باید این امر را باور کنند که آمریکایی ها و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.

رضایی گفت: به هیچ عنوان نمی توان به دشمنان این مملکت اعتماد و با آنها بر سر میز مذاکره نشست چرا که آمریکا و سایر هم پیمانان آنها دولت هایی دروغگو و پر از حیله هستند که حتی یک روز هم روی حرف خود باقی نمی مانند. ما می گوییم که مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی است که علیه کشور راه انداخته اند.

ارسال نظرات