فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل:

ایجاد وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولین از اهداف عالی میز خدمت بسیج کارمندان است

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل گفت: بسیج کارمندان به عنوان تأثیرگذار ترین مجموعه در استان مرکزی می تواند نقش بسزایی در طنین انداز کردن تفکر خدمت رسانی و جهادی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج؛  با اشاره به محورهای طرح اعتلای بسیج گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم طرح میز خدمت با محوریت جوانان و مساجد در کلیه ادارات زیر مجموعه دنبال می شود.

وی بسیج را تفکر نجات بخش از مقاطع بحرانی و حساس کشور دانست و افزود: بسیج یک فرهنگ عمیق و تفکر عظیم در انقلاب اسلامی است و همیشه در حساس ترین صحنه ها موثر ترین نقش ها را ایفا کرده و امروز بسیج کارمندان به عنوان تأثیرگذار ترین مجموعه در استان مرکزی می تواند نقش بسزایی در طنین انداز کردن تفکر خدمت رسانی داشته باشد.

فرمانده بسیج حوزه شهید رجایی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی بسیج کارمندان مجموعه های دولتی و نیمه دولتی هستند گفت: امروز باید به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت کنیم و اگر می خواهیم این مهم محقق شود باید تفکر بسیجی و جهادی در کلیه ادارات ما حاکم شود و خدمت رسانی بی منت از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از مجموعه های ادارات می باشد.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است افزود: یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت های درون برای حل مشکلات است که بسیج کارمندان با تکیه بر نیروها و توان داخلی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند.

سروان عبدی با تأکید بر اینکه میز خدمت نشاط و شادابی را در بین مردم ایجاد می کند گفت: مردم به خصوص مناطق حاشیه شهر و نقاطی که دسترسی کمتری به امکانات دارند اگر ببینند مسئولین و مدیران به مشکلات آنها گوش می دهند و در جهت آنها تلاش می کنند خودشان هم برای حل بسیاری از مشکلات دیگر پای کار می آیند و این همان ایجاد وحدت و انسجام در کشور است که بسیج کارمندان آن را دنبال می کند.

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی با اشاره به نقش آفرینی بسیج و نیروهای جهادی در مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: همانگونه که بسیج همیشه در صحنه در طول چهل سال انقلاب نشان داده در همه میدان ها حضور دارد امروز هم بسیج در کنار تحریم ها و سوء مدیریت ها کنار مردم ایستاده و برای حل مشکلات آنها تلاش می کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات