در ویژه برنامه آبروی محله بیان شد؛

امنیت امروز و فردا در گرو حفظ یاد وعمل به سیره شهداست

امام جمعه لردگان در ویژه برنامه آبروی محله ویادواره شش شهید دهستان میلاس از توابع شهرستان لردگان گفت: امنیت امروز و فردای جامعه در گرو پاسداشت مقام شامخ شهدا و عمل به سیره آنهاست.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در این مراسم که به همت حوزه مقاومت امام علی (علیه السلام) لردگان برگزار شد، سید مهدی تاج زاد در جمع خانواده  شهدا و مردم روستای اسلام آباد و دهستان میلاس گفت:  امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و آمادگی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و صلابت است.

وی بااشاره به توان و برنامه ریزی دشمنان  افزود: دشمن با بکارگیری ابزار تبلیغات و فضای مجازی  به دنبال تزریق روحیه ضعف و ناتوانی در بین ملت‌های منطقه است و ایران اسلامی در نوک پیکان این تهاجم است.

امام جمعه شهرستان لردگان  با بیان اینکه حضور آمریکا در منطقه به گفته خودشان برای دوشیدن دولت‌های عرب خودفروخته به غرب است، افزود: این حضور زمینه ظلم به مسلمانان را فراهم کرده و آمریکا با برهم زدن وحدت شیعه و سنی عقب ماندگی مسلمانان را می‌خواهد و به دنبال جپاول ثروت عظیم مسلمانان است.

وی تصریح کرد: با حضور ایران در محور اصلی مقاومت ، ارتش آمریکا که هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان در خاورمیانه حضور دارد و با کشته‌ها و هزینه‌های فراوانی که داشته هنوز به اهداف شوم خود نرسیده است.

تاجزاد عنوان کرد: امروز این ایران اسلامی است که سرافرازانه با اهدای شهدای مدافع حرم و البته ویژه‌تر تزریق روحیه بسیجی در بین ملت‌های سوریه، یمن، عراق و لبنان به اهداف متعالی خود که همانا گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و برافراشته کردن پرچم ناب اسلام محمدی(ص) است، رسیده است

دکلمه خوانی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات