مرحله نیمه نهایی؛

مسابقات قرآن در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی ویژه کارکنان شاغل سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۹۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار ذوالفقار یوسفی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی(استانی) مسابقات قرآن با شرکت بیش از 160 نفر از پایوران شاغل سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در دو مرحله خواهران (10 مردادماه) و برادران(10 شهریورماه) سال جاری برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 400نفر در تیرماه برگزار شده و در مرحله نیمه نهایی(استانی) نفرات برگزیده با هم به رقابت می پردازند.

وی، ادامه داد: نفرات برتر این مرحله برای شرکت در مسابقات کشوری پایوران سپاه که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد، معرفی می شوند.

گفتنی است: مسابقات قرآن در رشته های حفظ، مفاهیم و قرائت با شرکت پایوران خواهر و برادر و رشته اذان مختص برادران برگزار می شود.

 از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن خانواده ها و کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) خبر داد و بیان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در تیرماه برگزار شد که برگزیدگان در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است: مرحله استانی مسابقات قرآن شاغلان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار