خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «بهشتی» فامنین خبر داد

مرمت و بازسازی منازل سیل‌زدگان روستای زرقان فامنین در طرح جهاد همبستگی

مسئول گروه جهادی شهید «بهشتی» فامنین از مرمت و بازسازی منازل سیل‌زدگان روستای زرقان فامنین به همت جهادگران این گروه جهادی در طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۲۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

مرمت و بازسازی منازل سیل‌زدگان روستای زرقان فامنین در طرح جهاد همبستگیاسماعیل صدیق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید ابتدای سال 22 واحد مسکونی روستای زرقان دچار آسیب شدند.

وی گفت: خسارت وارد شده به این 22 واحد مسکونی باعث شد که با همفکری بچه‌های بسیج پایگاه شهید «بهشتی» روستا اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای بازسازی و بهسازی این منازل کنیم.

مسئول گروه جهادی شهید «بهشتی» فامنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو خانواده از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند، اولویت کار ما کمک به این خانواده‌ها است.

وی افزود: در همین راستا کار بازسازی یک باب منزل مسکونی آسیب‌دیده در بارندگی، به همت جهادگران گروه جهادی شهید «بهشتی» بازسازی شد.

صدیق گفت: در این اردوی جهادی علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه شهید «بهشتی»، شاهد مشارکت امام جماعت و دهیاری روستا بودیم که با کمک‌های آنان روند بازسازی را تسریع بخشیدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای بازسازی منازل سیل‌زدگان هستند، تصریح کرد: جهادگران روستای زرقان علاوه بر کمک به هم روستایی‌های خود در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی همچون مصالح و ارسال آن به دیگر روستاها برای استفاده در طرح جهاد همبستگی ملی هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات