خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای سیل‌زدگان در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۷۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در شهرستان همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در سطح شهرستان همدان اظهار داشت: این طرح با محوریت مساجد و مشارکت گروه‌های جهادی برای ساخت و بازسازی منازل افرادی که در بارندگی‌های ابتدای سال دچار خسارت و آسیب شده‌اند در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جهاد همبستگی ملی که در سرتاسر کشور توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود هدف ما کمک به مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی است که توانایی تأمین اعتبار و منابع لازم برای ساخت و بهسازی منازل خود را ندارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان متعهد به ساخت و بازسازی 100 واحد مسکونی جهت سیل‌زدگان شده است، بیان داشت: از این تعداد 62 واحد جهت ساخت و 38 واحد جهت مرمت و بازسازی است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون کار مرمت و بازسازی هفت منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی توسط 12 گروه از گروه‌های جهادی شهرستان همدان در حال اجرا است که تقریبا به پایان کار خود نیز نزدیک شده ‌اند و به زودی تحویل مالکانشان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات