خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 509 مورد تماس مزاحم با سامانه 125 همدان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز پنجم مرداد ماه شهروندان 595 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 14 مورد منجر به عملیات شد و متاسفانه 509 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

برقراری 509 مورد تماس مزاحم با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در مورخ پنجم مرداد ماه، 14 عملیات اطفای حریق و 7 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز پنجم مرداد ماه شهروندان 595 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 14 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: پنج تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 60 تماس اشتباه و متاسفانه 509 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 14 مورد آتش سوزی شامل دو مورد حریق منزل در منوچهری و شهرک مدنی، حریق مغازه در شهرک فرهنگیان، حریق باغ در شورین، حریق مزرعه در قاسم آباد و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در خیابان فرات، پشت اتکا دو مورد، بلوار فرودگاه، خیابان آرام، قاسم آباد، خیابان ابوذر، جاده ملایر و سنگستان بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدرس، دو مورد نجات حیوانات در بلوار موسوی و عمار، دو مورد مهار حیوانات در جاده چشین و مجید آباد، سقوط در چاه در جوادیه و سقوط از ارتفاع در حصار حاج شمسعلی توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 4 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات