خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 13 عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 7 مرداد ماه شهروندان 490 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 13 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

انجام 13 عملیات توسط آتش‌نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 7 مرداد ماه، 10 عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 7 مرداد ماه شهروندان 490 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 13 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 11 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 41 تماس اشتباه و متاسفانه 425 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش‌سوزی شامل حریق گندمزار در روستای شورین، حریق کاه در قاسم آباد، حریق خودرو در بدیع الزمان، دو مورد حریق باغ در سرخ آباد و روستای یلفان و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در حیدره دو مورد، سعیدیه، چراغ قرمز و بلوار ارم بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در شهرک بهشتی و دو مورد مهار حیوانات در میرزاده عشقی و قاسم آباد توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات