امام جمعه موقت عسلویه:

نماز جمعه نعمت بزرگی است که باعث وحدت مردم می شود

حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی امام جمعه موقت عسلویه گفت: به برکت انقلاب اسلامی در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می‌شود این نعمت بزرگی که باعث وحدت مردم می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۹۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی در نماز جمعه عسلویه به برخی مشکلات شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تیم کاراته شهرستان مقام‌های خوبی کسب کرده اند و نیاز به کمک و حمایت مسئولین دارند.

وی با بیان اینکه در زمینه آب در روستا‌ها هم مشکل جدی داریم خاطرنشان کرد: فرستنده صدا و سیما هم ضعیف است و مردم از تصاویر سیمای جمهوری اسلامی محروم هستند.

امام جمعه موقت عسلویه همچنین به مشکل جاده مواصلاتی عسلویه به منطقه نایبند اشاره کرد و افزود: این جاده ایمن نیست و نیاز به تعویض دارد و تاکنون چندین کشته و تلفات داشته است. محیط زیست ممانعت می‌کند، این جاده که کوه و دره ندارد که سخت باشد یا هزینه زیادی ببرد زمین هموار است و با چند متر تعریض مشکل حل می‌شود.

حسینی با تبریک پنجم مرداد چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام نماز جمعه را از عنایات بزرگ الهی دانسته اند. نماز جمعه جایگاه بزرگی دارد و پیامبر اسلام آن را حج مستمندان دانسته اند. کسانی که تمکن مالی ندارند به حج بروند به نماز جمعه بیایند.

وی بیان کرد: رسول خدا تاکید داشتند که روز جمعه مسافرت نروید شاید به نماز جمعه نرسید یا غذایی نخورید که باعث ضعف و سستی شود که مانع حضور شما در نماز جمعه شود.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می‌شود. این نعمت بزرگی که باعث وحدت مردم می‌شود. اسلام در بین دو هفته روز جمعه را برای استراحت، صله رحم و انجام عبادت نماز جمعه قرار داده است و پیامبر پس از هجرت به مدینه نماز جمعه اقامه کرد.

وی از همه دست اندرکاران راه اندازی سی‌تی اسکن بیمارستان عسلویه تشکر کرد و افزود: افزایش امکانات بهداشتی درمانی لازم است، اما مسئولین باید به بحث پیشگیری بیشتر از درمان توجه کنند و تدابیری بیندیشند که مردم کمتر بیمار شوند، زیرا که هزینه درمان از پیشگیری بیشتر است.

حسینی تصریح کرد: دشمن به ویژه صهیونیست سلامت مردم ما را هدف قرار داده و بر تغذیه مردم تأثیر گذاشته اند و غذا‌هایی را تبلیغ می‌کنند که برای سلامت مردم ضرر دارند.

وی سالروز عملیات مرصاد را تبریک گفت و از نقش شهید صیاد شیرازی در این عملیات تجلیل کرد و اظهار داشت: پس از پذیرش قطع‌نامه منافقین و مجاهدین خلق در عملیاتی که فروغ جاویدان نام نهادند به خیال خام خود خواستند در یک هفته تهران را تصرف کنند مردم غیور کرد مقاومت کردند تا نیرو‌های اسلام رسیدند و دشمن را در عملیات مرصاد شکست دادند.

وی با ذکر سخنی از حضرت امام که فرمودند: اگر مسئولین جمهوری اسلامی به فکر تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) نباشند خائن و خطر سازند گفت: مسئولان سه دسته اند یا خادماند یا خائن و یا بی تفاوت و بی خیال.

حسینی افزود: حضرت امام اگر آمد و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد اهداف بلندی داشت. این مقدمه بود باید پرچم جمهوری اسلامی به امام زمان سپرده شود و اگر کسی کارشکنی کند یا ترویج بی بند و باری کند یا چوب لای چرخ انقلاب بگذارد مانع شکل گیری حکومت امام زمان شده است و بلعکس اگر به این نظام خدمت کند اجر بزرگی دارد و در تحقق حکومت امام زمان شریک است. حتی اگر در زمان ظهور حضرت زنده نباشد.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات