طرح هجرت ۳ در فنوج آغاز شد

طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی با حضور مدیران ادارات و جمعی از ریش سفیدان و معتمدین،ائمه جمعه و جماعات با شرکت ۱۵۰دانش آموز جهادگر بسیجی خواهر و برادر در شهرستان فنوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۷۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی با حضور مدیران ادارات، جمعی از ریش سفیدان و معتمدین، ائمه جمعه و جماعات و با شرکت ۱۵۰ دانش آموز جهادگر بسیجی خواهر و برادر در شهرستان فنوج افتتاح شد.

 سروان پاسدار روح الله زمانی نیا، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ضمن خیرمقدم به جهادگران شرکت کننده در این طرح، گفت: طرح اوقات فراغت این دانش آموزان با همکاری آموزش وپرورش وحوزه دانش آموزی در تابستان با محوریت رنگ آمیزی، مرمت سازی،  تعمیرمیز وصندلی، لکه گیری و گچ کاری فعالیت های خود را آغاز کردند.

وی افزود: نقش دانش آموزان بسیجی در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، نظامی و....بایستی در کشور نمایان باشد و در این عرصه ها رسالت خود را به خوبی ایفا کنند، همانطورکه دانش آموزانی مثل شهید سبیل اخلاقی از همین حیطه ودیار به مرزهای شمالی کشور در بهبهه ای جنگ دفاع مقدس باسن وسال پایین شتافت، باشند.
 
سروان زمانی نیا بیان کرد: اخلاص کامل از معنویت دانش آموزان شهید را به جبهه های جنگ درمنطقه خوزستان کشاند تا با حضورشان در برابر دشمنلان ایستادگی کنند،.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج درپایان اظهار داشت: دانش آموزان در این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت خود،  هم کارفنی و آموزشی فرا خواهند گرفت، و هم با کار گروهی و دسته جمعی آشنا خواهند شد.
 
گفتنی است: در این طرح از اساتید مجرب جهت آموزش صحیح  و هرچه  بهتر نقش آموزشی دانش آموزان دعوت شده است.
ارسال نظرات