مسئول نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

با تکیه بر ظرفیت های اقتصاد داخلی، تحریم ها اثرگذار نخواهد بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه دیگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:مدیری می تواند مشکل اقتصادی کشور را حل کند که روحیه ی انقلابی و جهادی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۶۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه  استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان گفت: دشمن برای اینکه بتواند تفکرات خودش را روی کشورها دیکته کند از دو اهرم تهدید و تحریم استفاده می کند.

وی در ادامه افزود: یک روزی دشمن همیشه می گفت گزینه های نظامی برعلیه ایران روی میز است، اما امروز چونکه با مقاومت ایران مواجه شده نه تنها که آمریکا ابهت خودش را از دست داد، بلکه رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون های رسمی از ایران بابت نزدن هواپیمای دارای سرنشین تشکر می کند.
 
حجت الاسلام اربابی بیان کرد: دشمن میداند ایران به قدرتی از لحاظ نظامی رسیده است که جواب تهدید را با تهدید میدهد به قول مقام معظم رهبری دوران بزن و  در رو تما شده است و اگر دشمن یکی بزند ده تا می خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار داشت:
دولتمردان ما هم باید در مقابل تحریم های دشمن عکس العمل نشان دهند، و بهترین راهکار این است که به نیروها و ظرفیت های داخل کشورمتکی شود،چرا که امام امت فرمودند نگاه به بیرون مشکلی را حل نخواهد کرد، دولتمردان ما نباید نگاهشان به غرب باشد چرا که آنها همیشه بدعهدی و بدقولی خودش را ثابت کرده است آن مدیری می تواند مشکل اقتصادی کشور را حل کند که روحیه ی انقلابی و جهادی داشته باشد،نه اینکه نگاهش به بیرون باشد.
ارسال نظرات