خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج عنوان شد؛

تیم تکواندو چهارمحال و بختیاری قهرمان جشنواره شمیم خانواده شد

تیم چهارمحال و بختیاری با ۴ طلا و ۱ نقره کاپ طلا و مقام اول رقابت های تکواندو در جشنواره شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۳۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مریم خلجی در اختتامیه مسابقات کشوری تکواندو  چهارمین جشنواره شمیم خانواده(ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه) با اشاره به سطح جشنواره اظهار داشت: سطح جشنواره و مسابقات در سال جاری نسبت به سال های گذشته پیشرفت بسیار خوبی چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی داشت.

وی افزود: در جشنواره امسال برای اولین بار در این ۴ دوره جشنواره شمیم یار برای داوری از سیستم الکترونیکی استفاده شد و این یک نقطه قوت و پیشرفت محسوب میشود.

نائب رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری و سرپرست مسابقات کشوری تکواندو در جشنواره شمیم خانواده، بیان کرد: به دلیل برداشتن محدودیت هایی مبنی بر عدم اجازه حضور بازیکنان تیم ملی و کشوری در مسابقات،  رقابت ها در سطح بالایی انجام شد زیرا از ورزشکاران حرفه ای و کشوری نیز در جشنواره حضور داشتند.

خلجی با اشاره به تیم های برتر بیان کرد: تیم چهارمحال و بختیاری با ۴ طلا و ۱ نقره کاپ طلا و مقام اول را کسب نمود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم نیروی زمینی سپاه با ۲ طلا و ۱ برنز مقام دوم و کاپ نقره و تیم گیلان با ۱ طلا و ۲ برنز مقام سوم و کاپ برنز را کسب نمودند.

نائب رئیس هیئت تکواندو استان چهارمحال و بختیاری و سرپرست مسابقات کشوری تکواندو در جشنواره شمیم خانواده  بر بالابودن سطح فنی این دوره از رقابت ها، تأکید کرد و گفت: خانم عربی سرپرست فنی مسابقات تیم ملی تکواندو، ناظر مسابقات تکواندو در این جشنواره بوده و دقت لازم و توجه زیادی در نظارت بر داوری داشتند، لذا اشتباه و خطایی در بحث داوری نیز وجود نداشت.

 

گفتنی است: چهارمین جشنواره شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اول مرداد ماه98 به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد بام ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار