نظرات متسابقین جشنواره شمیم؛

تقدیر از تلاش میزبان و برخورد خیلی خوب کادر اجرایی

میهمانان چهارمین جشنواره کشوری شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از تلاش و برخورد بسیار خوب میزبان و کادر اجرایی این جشنواره خبر دادند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۸۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بازیکن مسابقات دارت از نیروی هوا فضای سپاه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به سطح میزبانی در این جشنواره اظهار داشت: میزبانی، استقبال از کاروان ها، افتتاحیه و پذیرایی عالی بود.

وی با بیان اینکه سطح بازی ها نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته است، افزود: ایراداتی در بخش داوری و حضور به موقع شرکت کنندگان وجود داشت، که امیدواریم در سال های آینده برطرف شوند.

بازیکن نیروی قدس تهران نیز در در گفت و گو با این خبرنگار بیان کرد: سطح مسابقات و کار بازیکنان نسبت با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و میزبانی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  چهارمحال و بختیاری، رسیدگی به موقع و برخورد کادر اجرایی بسیار خوب بوده است.

یکی از بازیکنان مسابقات والیبال از تیم نیروی دریایی بوشهر  نیز در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به سطح عالی مسابقات، اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار عالی بود؛ اما از مربی تیم مان راضی نبودیم.

وی با اشاره به سطح میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: میزبانی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری، کیفیت غذا، نحوه برخورد کادر اجرایی و انتظامات با افراد بسیار خوب و در سطح عالی بود.

یکی دیگر از بازیکنان مسابقات والیبال در تیم خراسان شمالی درباره سطح میزبانی اظهار داشت: سطح میزبانی چهارمحال و بختیاری و مسئولین مربوطه تا کنون خوب بوده و شاهد تلاش ها و زحمات آنها بوده ایم.

وی با اشاره به تمام خوبی ها و تلاش های میزبانان، گفت: انتظارمان از محل اسکان و برگزاری جشنواره بهتر بوده و فضای دانشگاه شهرکرد جالب نیست.

این بازیکن افزود: مراسم افتتاحیه بسیار عالی و جذاب و همچنین کیفیت غذاها عالی می باشد.

ارسال نظرات