فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه:

اردو‌های راهیان نور اتحاد مردم را تقویت می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه اردو‌های راهیان‌نور را عاملی برای تقویت اتحاد مردم دانست و گفت: سپاه در تلاش است تا با اعزام خانوادگی مردم به اردو‌های راهیان‌نور، اتحاد اقشار مختلف مردم در جامعه را با یکدیگر بیشتر کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۱۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
سرهنگ حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در آستانه اشرفیه، دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش رژیم بعث در ابتدای جنگ با ۴۰۰ فروند جنگنده و ۱۲ لشکر به خاک ایران اسلامی تجاوز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه ضمن تشریح اهداف آمریکا در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: حفظ امنیت اسرائیل، فروش تسلیحات نظامی و مبارزه با مسلمانان اصلی‌ترین اهداف این کشور مستکبر در منطقه است.

حبیبی با اعلام اینکه بلوک شرق و غرب در طول تاریخ همواره با یکدیگر در تضاد بودند خاطرنشان کرد: این دو در دوران دفاع مقدس علیه جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد شدند.

وی جوانان را عامل تحقق شعار "ما می‌توانیم" در جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی مستقل‌ترین و اثرگذارترین کشور در منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم ترویج خودباوری و امید به آینده در جامعه گفت: رشد مولفه‌های دینی از جمله عواملی است که به تقویت پیوند جناح‌ها و گروه‌های سیاسی کمک فراوانی می‌کند.

حبیبی اردو‌های راهیان‌نور را عاملی برای تقویت اتحاد مردم دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در تلاش است تا با اعزام خانوادگی مردم به اردو‌های راهیان‌نور، اتحاد اقشار مختلف مردم در جامعه را با یکدیگر بیشتر کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات