مصطفی ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :
سردار شاکرمی بیان کرد: از 40 هزار پروژه ای که امسال به استان ها ابلاغ شد ، سهم استان ایلام 1200 پروژه بود که ما تا الان 440 پروژه را عملیاتی کرده ایم و به زودی شاهد بهره برداری از آنان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۴۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص افتتاح پروژه های سازندگی در استان ، گفت: بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  تا کنون بیش از 3600 پروژه با اعتبار 21 میلیارد ریال در حوزه عمرانی و 3 میلیارد ریال در حوزه غیر عمرانی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ما در ساخت مساجد ، غسالخانه ها ، جاده های بین روستایی ، جاده های بین مزارع ، کمک به پمپاژ دارانی که در سیل دچار خسارت شدند ، و در حوزه های غیر عمرانی اقدامات بسیار موثری را انجام داده ایم.

سردار شاکرمی بیان کرد: از 40 هزار پروژه ای که امسال به استان ها  ابلاغ شد ، سهم استان ایلام 1200 پروژه بود که ما تا الان 440 پروژه را عملیاتی کرده ایم و به زودی شاهد بهره برداری از آنان خواهیم بود.

وی ابراز کرد: از پروژه های مهم و قابل توجه ، آبی کردن 500 هکتار از زمین های دیمی استان بود که با ایجاد سد و اقدامات محرومیت زدایی انجام شد .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، خاطر نشان کرد: سپاه ، در جریان سیل اخیر نقش پیشتاز داشت و در روز های اول سیل در کنار مردم بود و در ساخت سه پل اساسی بخش ماژین اقدامات لازم را به کار گرفت و با کمک نیروی هوافضای سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء ، این سه پل به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد: در بخش سیروان بیش از 10 کیلیومتر جاده ی ارتباطی که بر اثر سیل از بین رفته بود در کمترین زمان ممکن بازسازی شد و ما مصمم هستیم در قالب طرح جها همبستگی بیش از 300 خانه را تعمیر و مرمت کنیم و در حوزه محرومیت زدایی  ،  با تفاهم نامه ای که بین سپاه و کمیته امداد وجود دارد ، 640 خانه برای محرومین ساخته و به بهره برداری رسیده است و 150 پروژه در حال احداث است که بنا شده است در هفته ی بسیج به بهره برداری برسند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: سپاه امییرالمومنین (ع) استان ایلام ، در تمام نقاط استان به ویژه در جاهایی که اعتبار لازم وجود نداشته ، تا کنون کار تعمیر و مرمت بیش از 213 مسجد را انجام داده است و

وی در خصوص اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم ، گفت: بیش از 300 گروه جهادی در استان برای انجام کارهای عمرانی و غیر عمرانی سازماندهی شده است و با اعزام به مناطق محرم استان کارهای لازم را انجام خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات