جشنواره مالک اشتر در شهرستان دیر برگزار شد

فرمانده سپاه سیدالشهداء در جمع بسیجیان هدف از برپایی جشنواره مالک اشتر را انتقال یک الگوی برتر در جامعه به جوانان بسیجی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

جشنواره مالک اشتر در شهرستان دیر برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ، طی مراسمی از برترین‌های رده‌های بسیج  سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در جشنواره مالک اشتر تجلیل شد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء در جمع بسیجیان گفت: هدف از برپایی جشنواره مالک اشتر را انتقال یک الگوی برتر در جامعه به جوانان است و هیچ جامعه ای نمی‌تواند بدون الگو به جایگاه بلند خودش دست یابد و ما در طول این چهل سال توانستیم با الگو پذیری از امامان خود به این مقصد برسیم. 

سرهنگ عیسی داوریان با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر در راستای شناسایی نقاط قوت بسیج است گفت: باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم و در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

وی  یکی از برکات حضور پاسداران و بسیج را بوجود آمدن آرامش در منطقه دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های خوب سپاه و بسیج در دفاع از مظلومان امروزه به خوبی به جهانیان معرفی شده است.

 داوریان با بیان اینکه ما پاسداران و بسیجیان در همه زمانها مالک اشتر امام خود هستیم، اذعان کرد: خودسازی یکی از بندهای مهم فرمان حکومتی امام علی (ع) به مالک اشتر است. ما پاسداران و بسیجیان در همه زمانها مالک اشتر امام خود هستیم.

وی در پایان گفت: بهترین الگوی عملی و عملکردی در سپاه شخصیت کم نظیر مالک اشتر است.

در این جشنواره که به منظور تقدیر و تجلیل از معاونت ها و رده های برتر سپاه و بسیج برگزار گردید، از مسئولین معاونت های برتر سپاه دیر و مسئولین برتر قسمت های حوزه های مقاومت بسیج محلات و اقشار برادر و خواهر در سطح شهرستان دیر  تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات