فرمانده سپاه قدس گیلان:

عدم همکاری دستگا‌ه ها با نیروی انتظامی قابل پذیرش نیست

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم همکاری عموم دستگاه‌ها و نهاد‌ها با نیروی انتظامی در راستای اجرای قوانین در جامعه گفت: کم‌کاری و عدم همکاری با نیروی انتظامی از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۷۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سردار محمد عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با تاکید بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای اجرای قوانین در کشور اظهار داشت: رعایت قوانین سبب ارتقاء امنیت جامعه و مردم می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از مواضع سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در راستای تاکید بر لزوم اجرایی قوانین در جامعه تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی سبب می‌شود تا قوانین به قوت بیشتری در جامعه اجرا شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه عموم اقشار جامعه موظف به رعایت قانون هستند گفت: قوانین حجاب و عفاف از جمله قوانینی است که رعایت آن در جامعه الزامی است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را نقض کند.

وی با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های معاند علیه نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا بهره‌گیری از شیوه‌های تعاملی از بروز هرگونه تنش در جامعه جلوگیری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها موظف هستند تا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب با نیروی انتظامی همکاری کنند افزود: حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و ماموران پلیس سبب می‌شود تا امنیت و آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شود.

سردار عبدالله‌پور با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این کم‌کاری و عدم همکاری از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات