دبیر ستاد اجرایی جشنواره خبر داد:

بام ایران آماده میزبانی شایسته برای جشنواره شمیم خانواده

دبیر ستاد اجرایی چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل استان چهارمحال و بختیاری برای میزبانی شایسته از مهمانان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیر ستاد اجرایی جشنواره کشوری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده با حضور 2500 نفر ورزشکار از همسران و دختران کارکنان 57رده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد بام ایران برگزار می شود.

نصرالله علی بیگی افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره در 6رشته ورزشی؛ آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال، تکواندو و دارت طی سه روز در مجموعه های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با هم رقابت خواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کمیته های 7گانه ی تدارکات و پشتیبانی، فنی و داوران، فرهنگی، تبلیغی و روابط عمومی، پزشکی، طرح و برنامه و مالی، نظارت و ارزشیبانی، حفاظت و اقدامات ایمنی و تأمینی آمادگی کامل برای برگزاری شایسته این جشنواره به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  استان چهارمحال و بختیاری  را دارند.

وی، گفت: تمهدیدات لازم برای برگزاری آئین افتتاحیه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز و برگزاری مسابقات در سالن های مختلف اندیشیده شده و برخی از تیم های ورزشی از روز گذشته وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و پس از پذیرش اسکان یافته اند.

ارسال نظرات