مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع)؛

وظیفه اصلی ما حرکت در مسیر شهداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در اختتامیه دوره تربیت و تعالی کارکنان سپاه لردگان گفت: معنویت شهدا باید الگوی جامعه باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۶۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر ضمن قدردانی از تلاش و حضور کارکنان سپاه ناحیه لردگان در دوره تربیت و تعالی، برگزاری چنین دوره هایی راسبب تعمیق معنویت و افزایش دانش اعتقادی و بصیرت کارکنان دانست.

وی افزود: دوره های تربیت و تعالی فرصت مناسبی است که بتوانیم با نزدیک شدن به منش و سیره شهدای دفاع مقدس و شهدای راه اسلام و قرآن، پاسدار خوبی از دستاوردهای شهدا و دین اسلام باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: شهدا بهترین الگو برای تاسی جوانان هستند و با مطالعه در زندگی شهدای بزرگی چون شهیدصیاد شیرازی و سایر شهدا به بُعد معنوی این شهدا پی خواهیم برد، که آنها به واقع از مقربان درگاه الهی بودند  و لحظه به لحظه از یاد خدا و راه خدا دور نشدند و شهادت کمترین هدیه الهی به آنها بود.

حسینی صدر با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران شجره پاکی است که با خون شهدا آبیاری شده و خون بهترین بندگان خداوند در کشور برای حفظ و نگهداری این شجره پاک ریخته شده است، لذا ادامه دادن راه شهدا و در مسیر آنها بودن و ماندن از وظایف اصلی ماست و این فرهنگ باید به جامعه تزریق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با اشاره به وقایع اخیر در سطح بین المللی و غرب آسیا، گفت: آمریکایی ها بارها خباثت و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را  در عمل نشان دادند و در جوامع بین المللی با زور و قدرت تلاش می کنند که دولت های دیگر را علیه ایران اسلامی قرار دهند، ولی متاسفانه در داخل و به خصوص در بدنه دولت افرادی هستند که به آمریکا خوشبین و ارتباط با آمریکا را پایان بخش مشکلات اقتصادی جامعه می دانند.

حسینی صدر با اشاره به وقایع مربوط به توقیف نفتکش جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت خبیث انگلیس با فرمان آمریکایی ها، ادامه داد: بارها رهبری عزیز دربیانات خود فرمودند؛ که دوره بزن دررو تمام شده است و هرکس به جمهوری اسلامی تعرض کند سیلی محکمی خواهد خورد و ان شاءالله پاسخ عناصر مؤمن جمهوری اسلامی قاطعانه خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران به خصوص قدرت موشکی آن دشمنان را آن سوی مرزهای ما نگه داشتند و جرات نزدیک شدن را ندارند و خود بهتر می دانند که در برابر غرش موشک های ایران توان مقابله ندارند.

این مقام مسئول، رسیدن به چنین جایگاه بزرگی در سطح جامعه جهانی را  مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان دانست و ادامه دادن راه آنها را سبب تداوم نظام اسلامی قدرتمند و عمل به سیره اهل بیت (علیهم السلام) بیان کرد.

 

ارسال نظرات