فرصت نهایی برای افتتاح حساب قرض الحسنه بانک مسکن

گزارش ها حاکی از آن است که امروز ۳۱ تیرماه، آخرین فرصت برای افتتاح حساب قرض الحسنه بانک مسکن و بهره مندی از جوایز قرعه کشی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۶۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بررسی ها نشان می دهد که تامین مالی قرض الحسنه به عنوان بهترین شیوه جایگزین برای ربا در نظر گرفته شده است. در بانکداری بدون ربا دو نوع وجوه مالی وجود دارد: حساب قرض الحسنه و سپرده سرمایه گذاری. در مورد پس انداز قرض الحسنه مهم ترین عامل، انگیزه معنوی است. زیرا که اگر این انگیزه در مردم قوی شود، میزان این نوع پس انداز افزایش می یابد و بانک ها برای اجرای اهداف خیرخواهانه از این پس اندازها استفاده می کنند. تلاش بانک مسکن در سال های گذشته بر این بوده که از این منابع در جهت پیش برد، برنامه های خیرخواهانه و تامین مالی اقشار کم درآمد بهره ببرد. بر اساس اطلاعات کسب شده، مشارکت برای ایجاد سرپناه برای اقشار کم درآمد، رفع مشکل ازدواج جوانان، ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، رفع دغدغه‌های سیل‌زدگان، تأمین و ترمیم مسکن افراد آسیب‌دیده از زلزله و مواردی از این دست، برخی از اقداماتی بوده که برای اجرایی شدن آن از منابع حساب قرض الحسنه استفاده می شود.
دارندگان حساب های قرض الحسنه تا پایان تیر ماه سال جاری فرصت دارند، که نسبت به افتتاح حساب و افزایش موجودی خود، به منظور بالا بردن امتیاز و افزایش احتمال برنده شدن در قرعه کشی اقدام کنند. کمترین میزان موجودی برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه 50 هزار تومان تعیین شده و داشتن این میزان موجودی در روز قرعه کشی ضروری است. همچنین، به ازای هر 10 هزار تومان در هر روز، «یک امتیاز» منظور می شود و افزایش این امتیازات باعث افزایش احتمال برنده شدن در قرعه کشی خواهد بود.
جوایز در نظر گرفته شده برای سی ‌و نهمین دوره قرعه‌کشی بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه شامل: 10 کمک هزینه 100 میلیون تومانی خرید واحد مسکونی،180 کمک هزینه خرید خودروی داخلی به ارزش 40 میلیون تومان،480 جایزه 20 میلیون تومانی کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی، 1080 فقره کمک هزینه چهارمیلیون تومانی خرید صنایع دستی و 23 هزار و 750 فقره جایزه نقدی 500 هزار تومانی است. در طرح حساب قرض الحسنه بانک مسکن علاوه بر تعیین جوایز سالانه برای دارندگان این حساب، این امکان وجود دارد که از خدمات بانکداری الکترونیک، نظیر موبایل بانک، اینترنت بانک و ... بهره برده و توانایی امور مالی خود را به بهترین نحو داشته باشند.
سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن می توانند برای برخورداری از امتیاز بیشتر به منظور افزایش شانس خود در این دوره از قرعه کشی تا امروز 31 تیرماه نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی اقدام کنند.

ارسال نظرات