به همت گروه جهادی راه ایمان؛

ویزیت رایگان ۱۵۰۰ نفر از مردم بخش بیکاه رودان/ ۲۰۰ میلیون ریال داروی رایگان در اختیار مردم قرار گرفت

با حضور گروه جهادی پزشکی راه ایمان تهران هزارو ۵۰۰ نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۳۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

 

 
 

 

 

 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ پزشکانی هستند که فراتر از مداوای بیماران عمل می‌کنند و در راستای کاهش آلام مردم گام برمی‌دارند؛ کوشش برای نجات جان انسان‌ها، درمان بیماری‌ها و تسکین آلام دردمندان از ارزش‌های اخلاقی در طب اسلامی به شمار می رود که والاترین عواطف بشری چون تعهد، علم و تخصص، فداکاری و ایثار، نجات، التیام و آرام‌بخشی، عشق و دلسوزی در خدمات پزشکی متبلور است.

خوشبختانه در سال های اخیر انجام فعالیت های داوطلبانه با جلب مشارکت گروه های جهادی با اهدافی خیرخواهانه و بدون چشم داشت مالی در مناطق حاشیه و محروم شهر قوت گرفته است.

با حضور گروه جهادی پزشکی راه ایمان تهران هزارو ۵۰۰ نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان رایگان ویزیت شدند.

این گروه جهادی که متعلق به موسسه راه ایمان وابسته به دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی می باشد در دو روز تعداد هزار و ۵۰۰  نفر از مردم بخش بیکاه شهرستان رودان را درمان و معادل ۲۰۰ میلیون ریال دارو رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

پزشکان این گروه جهادی شامل متخصص قلب و عروق، اطفال، داخلی، زنان و زایمان و عمومی بود.

این فعالیت خداپسدانه با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر بیکاه، بخشداری و حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، پاسگاه انتظامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دهیاری بخش بیکاه برگزار گردید.

گفتنی است شهرستان رودان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است همچنین بخش بیکاه با ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

ارسال نظرات