نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

وحدت امت اسلامی تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: مسئله وحدت امت اسلامی تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است؛ تاکتیک تابع شرایط و زمان است اما استراتژی یک امر ثابت است و همواره می‌ماند.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۴۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: از زحمات آیت‌الله نعیم‌آبادی باید تقدیر کرد که خدمات ماندگاری از خود بر جای گذاشت و از اذهان مردم هرمزگان پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ورود به هرکاری باید با صداقت باشد، تصریح کرد: آنچه ماندگار است عمل به هر چیزی با صداقت است یعنی هر چیزی با واقع و حقیقت منطبق باشد، صداقت معنا پیدا می‌کند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه در بحث وحدت امت اسلامی نیازمند صداقت و دوری از تظاهر هستیم، خاطرنشان کرد: وقتی با تظاهر جمله‌ای صادقانه گفته نشود همگان این عدم صداقت را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئله وحدت امت اسلامی تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است، اظهار کرد: تاکتیک تابع شرایط و زمان است اما استراتژی یک امر ثابت است و همواره می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیازمند وحدت همیشگی هستیم، تصریح کرد: دو ظرفیت در کنار هم تأثیر بیشتری خواهند داشت و خروجی مطلوب‌تری به همراه دارند.

وی با بیان اینکه در نگاه قرآن کریم هیچ‌گاه در خصوص وحدت از قید استفاده نشده است، عنوان کرد: از خدمات آقای رضایی در دفتر امور اهل سنت تشکر می‌کنم که خالصانه خدمت کرد و امیدوارم آقای باوقار که از درایت و فکر جوانی بهره می‌برد، بتواند از عهده این مسئولیت سربلند بربیاید.

ارسال نظرات