آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج در استان

جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان" ورزشکار بسیجی، جوان انقلابی" در سالن ورزشی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۲۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تربیت بدنی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان ورزشکار بسیجی، جوان انقلابی در راستای طرح اعتلای بسیج استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

احمد الله وردی با اعلام این خبر افزود: این جشنواره فرهنگی ورزشی در قالب رشته های قهرمانی، مسابقات ورزشی همگانی، بومی و محلی ویزه برادران و خواهران بسیجی با عضویت عادی و فعال و رده سنی نوجوانان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته های؛ کاراته و جودو(ویژه خواهران) و  تکواندو، کشتی و ووشو (ویژه برادران) از روز گذشته در سالن ورزشی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

اله وردی، افزود: نفرات برتر هر رشته به مسابقات قهرمانی کشوری بسیج که در مردادماه و آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

گفتنی است: رقالبت های والیبال، فوتسال، دومیدانی  از دیگر رشته های قهرمانی، و پیاده روی، کوهنوردی و دارت از جمله رشته های ورزش همگانی و همچنین طناب کشی، هفت سنگ، لی لی دال پلان از گروه رشته های ورزشی بومی محلی می باشند در رده های بسیج استان برگزار می گردند.

ارسال نظرات