اعزام مربیان طرح شهید «بهنام محمدی» به مشهد مقدس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید صدوقی گفت: 38 مربی از طرح شهید بهنام محمدی ناحیه میناب امروز جهت گذراندن دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۷۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
 

امیر رنجبر در گفت و گو با خبرنگار فارس میناب اظهار داشت : ۳۸ مربی از طرح شهید بهنام محمدی ناحیه میناب امروز جهت گذراندن دوره آموزشی به مدت ۶ شبانه روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی در حقیقت، طرحی برای پیوند زدن میان سه نهاد مهم مدرسه، مسجد و خانواده است؛ در این آموزش‌ها، مربیان با نحوه تبلیغ و آموزش مؤثر فرهنگی و ارتباط گیری با دانش‌آموزان جهت ارتقاء سطح بینش معرفتی و بصیرتی آشنا می‌شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید صدوقی ادامه داد: مساجد باید محل اجتماع و فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان باشند؛ نمی‌توان فردی را بسیجی دانست در حالی که با مسجد کاری نداشته باشد و بسیجیان با روحیه انقلابی خود نباید بگذارند مساجد خالی و بی‌رونق باشند.

رنجبر بیان کرد: مدارس ما قبل از آموزش و تعلیم، باید کانون تربیت باشند و کشوری که مردم تربیت شده و فهیم داشته باشد دیگر جایی برای جولان دشمنان و هجمه‌های فرهنگی آنان نخواهد بود.

وی عنوان کرد: متاسفانه با ورود فضای مجازی، خانواده‌ها دچار مشکل شده و روابط عاطفی در خانواده بسیار کمرنگ شده است که در طرح شهید بهنام محمدی ، اهمیت زیادی برای حل این مشکل قائل شده‌ایم.

گفتنی است، شهید بهنام محمدی، نوجوان ۱۳ ساله اهل خرمشهر بود که در جنگ تحمیلی ، علیرغم سن کم و جثه نحیف ، با هوشمندی و چابکی به رزمندگان انقلاب اسلامی کمک می‌کرد ، این نوجوان شهید، در تمام روزهای مقاومت در خرمشهر ماند تا اینکه در مهرماه ۵۹ آسمانی شد.

ارسال نظرات