کارشناس مسائل سیاسی:

انتخاب خوب در گرو شناخت معیارها و تفکر است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان شهر جونقان، انتخابات را سرنوشت ساز دانست و آثار هر انتخابی در کشور را تا ده ها سال ماندگار دانست.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۹۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی با حضور در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه النبی شهر جونقان ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: امسال در آستانه انتخابات قرار داریم و باید توجه داشته باشیم که این انتخابات برای کشور بسیار سرنوشت ساز است، لذا همه مردم و به ویژه بسیجیان باید علاوه بر همت بر حضور، همت بر انتخابِ خوب هم داشته باشند.

حسین صالحی افزود: یك انتخاب خوب، یك انتخاب درست، نه فقط در طول چهار سال، گاهی در طول ده‌ها سال تأثیراتش برای كشور باقی می ماند.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: برای انتخابِ خوب باید فكر كرد، باید معیارها را شناخت. همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز در سخنرانی های خود به طور متعدد بیان کرده اند معیار اصلی این است كه كسانی سر كار بیایند كه همتشان بر حفظ عزت و حركت كشور در جهت هدف های انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: گاهی بعضی‌ها برای جلب آراء، شعارهائی می دهند كه این شعارها از حدود قدرت و اختیاراتشان بیرون است، مردم ما باید دقت کنند و سعی نمایند کسانی را انتخاب کنند که بخواهند با تکیه بر توان داخلی و جوانان این مرز و بوم کشور را بسازند و به پیش ببرند نه اینکه نگاهشان به خارج و به دستان خارجی ها باشد که آیا چیزی بدهند یا نه.

صالحی تأکید کرد: ما در آستانه انتخابات نیز باید دقت داشته باشیم که فضای جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش نرود، چرا که دشمن در كمین نشسته تا از هر فرصتی برای اختلاف افكنی و ضربه زدن استفاده کند و در صدد است مسائل  را به كف خیابان بكشاند.

وی گفت:  به روشنی می توان دریافت كه بیشتر از هرفرد دیگری استكبار از دودستگی و دعواهای داخلی سود می برد و در این میان برخی وابستگان در داخل هم به او كمك می كنند و همچنین در فضای دوقطبی مردم نیز نمی توانند به راحتی تصمیم صحیح سیاسی بگیرند و احتمالا درگیر جناح بندی های كاذب سیاسی  می شوند و به اصطلاح در آینده هم رای احساسی می دهند. این فضا مردم را دلزده و از حضور در عرصه سیاسی كشور دور می كند.

 

ارسال نظرات