سید ساجد یعقوبی
سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تکامل برنامه‌های بسیج میتوانیم در عرصه خدمتگذاری به انقلاب اسلامی و کمک به دولت و در عرصه‌های مختلف اقتصادی و رونق تولید، اشتغالزایی در جهت رشد و تکامل کشور عزیزمان باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۴۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال کمک حال دولت و نهاد‌های اجرایی خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی گفت: در دوره جدیدی حرکت گسترده در تکامل برنامه های بسیج آغاز شده است که ان شاء الله با استفاده از نورانیت استان اردبیل انرژی خواهیم گرفت و با همکاری همه دستگاه های بسیج چه در استان اردبیل و سایر استانها پاسداران انقلاب اسلامی و خدمت گذاران بسیجی و بسیجیان ولایتمدار فداکار و ایثارگر خدمت رسانی به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: با تکامل برنامه های بسیج میتوانیم عرصه خدمتگذاری به انقلاب اسلامی به نظام جمهوری اسلامی و کمک به دولت در عرصه های مختلف اقتصادی و رونق تولید، اشتغالزایی و همچنین با کمک به نهادها و دستگاه های خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رشد و تکامل کشور عزیزمان باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه هدف اصلی بسیج کاهش مشکلات معیشتی و کمک به اشتغال و اقتصاد ملت ایران است، گفت: ان شاء الله امیدواریم به برکت خون مقدس شهیدان شاهد کاهش مشکلات مردم عزیز باشیم.

وی اظهار داشت: در آغاز دوره جدید بسیج شجره طیبه الهی انقلاب اسلامی در سفری به استان شهید پرور و ولایتمدار اردبیل در ابتدا به زیارت قبور مطهر شهدا عزیز رفته و عرض ارادتی داشتیم به مقام شامخ شهیدان والامقام شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: شکر خدای متعال حضور یافتیم در منزل خانواده معظم شهید مدافع حرم علی آقایی تا از نزدیک از محضر مبارک این عزیزان التماس دعا داشته باشیم

سردار سلیمانی به ادامه حضور خود در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این سفر دیداری خواهیم داشت با فرماندهان و مسئولین خدوم و پرتلاش سپاه در استان اردبیل و همچنین فرماندهان پایگاه های مقاومت، گردان های بیت المقدس و اعضای عضو مجمع بسیج استان و مجامع شهرستانی در سفری دوروزه ماسئل بسیج استان اردبیل در موضوعات مطرح و مورد بررسی انجام خواهد گرفت.

 
ارسال نظرات