برگزاری نشست "نقش بانوان در پیشبرد گام دوم انقلاب" در رشت+عکس

نشست "نقش بانوان در پیشبرد گام دوم انقلاب" با حضور جمعی از بانوان نخبه گیلان در عرصه‌های مختلف، در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست "نقش بانوان در پیشبرد گام دوم انقلاب" با حضور جمعی از بانوان نخبه اثرگذار سیاسی ، طلاب، دانشجویان و هادیان سیاسی به همت معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان در سالن امام جعفرصادق(ع) این نهاد برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه ضمن تشریح راهبردهای دولت مستکبر آمریکا در منطقه، اظهار داشت: امروز راهبرد آمریکا در منطقه تامین امنیت اسرائیل، امنیت تبادل انرژی، حفظ حکومت‌های همگرا و از میان برداشتن مخالفان است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی با عنایت الهی موفق شده است تا راهبردهای آمریکا در منطقه را بر هم بزند ابراز داشت: امروز تحولات منطقه به گونه‌ای رقم خورده که به نفع اهداف جمهوری اسلامی است.

وی مشکل اصلی امروز کشور را سوء مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات امروز کشور با تلاش و همراهی بیشتر مسئولان قابل حل شدن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: قطعا جوانان می‌توانند با به دست گرفتن ساز و کارهای اثرگذار در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تحولی عظیم به وجود آورده و این تحول ذیل اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و برای مردم صورت پذیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست ضمن ارائه تحلیلی در خصوص جایگاه بانوان عنوان داشت: افق بیانیه گام دوم انقلاب رسیدن به قله رفیعی است که از آن با عنوان مهدویت و ظهور امام عصر(عج) یاد میکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری بیانیه گام دوم انقلاب را راهبردی برای پیشبرد امور انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: بهره‌مندی از مفاد این بیانیه صرفا مربوط به جمهوری اسلامی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی معطوف به مرزها و مختص مردم ایران نیست وبلکه صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان و در میان همه مستضعفان عالم صورت پذیرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری را دو راهبرد مهم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: بی شک نقش بانوان در تربیت نسل طراز انقلاب و همچنین احیاء سبک زندگی اسلامی و انسانی که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری بیان شده، نقشی غیرقابل انکار است.

تسخیری با تاکید بر لزوم اجماع حداکثری نیروهای انقلابی به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان داشت: قطعا دشمنان انقلاب با وجود هزینه های هنگفت نه تنها نمی توانند ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند بلکه باید شاهد پیشرفت و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی به دست جوانان باشند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان نیز در این برنامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به نقش و جایگاه جوانان در متن گام دوم انقلاب اظهار داشت: نقش زنان و به خصوص بانوان جوان در پیشبرد اهداف انقلاب نقشی بی بدیل است.

مهدی نیازمند خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب شاهد بوده‌ایم‌ که حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سبب موفقیت انقلاب اسلامی و همچنین درخشش بانوان ایرانی شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات