خبرهای داغ:

امام جمعه بندرعباس با مردم خداحافظی کرد

آیت الله نعیم آبادی در خطبه های پایانی خود گفت: در طول این چند سال از هیچ کس ناراحتی و کدورت به دل ندارم و اگر در خطبه های نماز جمعه مطلبی گفته شد بر حسب تکلیف بوده است نه برای کوبیدن شخصیتی اگر تعریف و تکذیب بوده است به حسب تکلیف انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۸۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار بندرعباس، ضمن خداحافظی از مردم این استان، بیان داشت: در طول این 23 سال  از هیچ کس ناراحتی و کدورت به دل ندارم و اگر در خطبه های نماز جمعه مطلبی گفته شد بر حسب تکلیف بوده است نه برای کوبیدن شخصیتی اگر تعریف و تکذیب بوده است به حسب تکلیف انجام شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خود را یکی از فرزندان این استان دانست و گفت: بعد از ۲۹ سال من یکی از فرزندان این استان هستم محل کارم عوض شد توانم برای خدمت به این استان است اگر بیشتر نباشد کمتر نمی شود آنچه در توانم باشد نسبت به استان مردم آن انجام می دهد این آخرین خطبه من امکان ندارد ۲۹ سال عواطف و حاج کنم از شما راضی هستم.

وی بعد از تشکر از استاندار از هماهنگی در کارها، خطاب به مردم بندرعباس تاکید کرد: قانون را در راس امور قرار دهید اگر قانون رعایت شود ساحل خراب نمی شود مفسده ای در جامعه به وجود نمی‌آید، تمام نابسامانی‌ها به خاطر زیر پا گذاشتن قانون است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: به دستگاه اجرایی و قضایی عرض می‌کنم که نگذارند قدرتمندان قانون را زیر پا له کنند اگر قانون له شود همه چیز له می‌شود، قانون اساس سعادت در زندگی است و با قانون همه می توانند به راحتی زندگی کنند.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان شد: نگذارید ثروتمندان در انتخابات میدان‌دار شوند و با حضور آن ها قدرت فاسد شود.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: به نیازمندان توجه کنید در این حکومت علوی همانگونه که ثروتمند احترام می کنید به فقیر بیشتر احترام کنید که پابرهنه ها به گردن ما حق دارد.

موسس حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) افزود: مجتمع نور مدتی است دفتر و بنده تلاش می‌کنیم که مشکل این عزیزان را حل کنیم و آنها به حقوقشان برسند تا مراحلی پیش رفته است از استاندار و سازمان اطلاعات و دستگاه قضایی می خواهیم از این عزیزان تا پایان کار حمایت کنند تا حق آنها ضایع نشود.

ارسال نظرات