امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد:

مگر فتح المبین ها و پیروزی های زمان جنگ در شرایط تحریم اتفاق نیفتاد !؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج امام جمعه موقت بوشهر حجه السلام والمسلمین جمالی بیان کرد : اگر ما می خواهیم مزه شیرین توحید را بچشیم و زندگی ما رنگ و بوی توحید بگیرد باید سیره زندگی ما رضوی بشود، نوع نگاه و عملکرد ما باید رضوی شود./مگر فتح المبین ها و پیروزی های زمان جنگ در شرایط تحریم اتفاق نیافتاد، اگر دیروز شهدایی بودند مثل شهید صیاد شیرازی و امثال آن، شهدای بزرگواری که بودند، امروز هم هستند هزاران هزار جوان ولایی، کسانی که حاضر هستند به امر ولی خود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حاضرند جان خود را فدا کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۷۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجه السلام والمسلمین جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ تیرماه بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم مزه شیرین توحید را بچشیم و زندگی ما رنگ و بوی توحید بگیرد باید سیره زندگی ما رضوی بشود، نوع نگاه و عملکرد ما باید رضوی شود. امام رضا (ع) که خانواده را محوری‌ترین نهاد معرفی می‌کند و می‌فرماید در قیامت کسی به من نزدیک‌تر است که در دنیا خوش خلق‌تر و نسبت به خانواده خود نیکوکار‌تر است.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: گرامی میدارم یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشادر را در سال ۱۳۱۴ در دفاع از حجاب و عفاف، کسانی که مظلومانه جان دادند تا حجاب بماند، تا یادگار حضرت فاطمه زهرا (س) بماند. حجاب واجب شده تا هویت و انسانیت زن در جامعه تحت الشعاع جنسیت او قرار نگیرد.

حجه السلام والمسلمین جمالی ادامه داد: نکته دیگر توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی ملکه انگلیس است. امروز هیچ کشوری منفور‌تر از آمریکا و انگلیس در ایران اسلامی نیست، امروز هیچ کشوری منفور‌تر از آمریکا و انگلیس در استان ولایتمدار بوشهر نیست، به ویژه انگلیس که شاهد آن گورستان متجاوزان انگلیسی در بوشهر است. این‌ها مدتی در قالب برجام آن چهره واقعی خودشان را می‌خواستند پنهان کنند که خوب روز به روز آشکار‌تر می‌شود آن نیات و اهدافشان که داشتند. از جهت دشمنی با انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ فرقی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و مانند آن نیست.

خطیب نماز جمعه توضیح داد: آن‌ها کار را بین خودشان را ترسیم کردند، از همان اول که برنامه برجام شروع شد تا امروز. امروز هم یک سناریو و نگاه جدید را نسبت به این مسأله دارند. آمریکا از برجام خارج می‌شود و آزادانه تحریم‌های خود را انجام می‌دهد، اروپا هم در ظاهر در برجام باقی مانده و با وعده ایران را پای تعهدات خود نگه می‌دارد و این یک تقسیم کاری است که این‌ها بین خود انجام داده اند وگرنه هیچ تفاوتی وجود ندارد، انگلیس با آمریکا، فرانسه با آمریکا هیچ فرقی ندارد، ولی این‌ها آمریکا خارج شد که هر چه می‌خواهد تحریم کند، چون می‌گوید من دیگر در برجام نیستم، اروپا هم با وعده‌های در حقیقت پوچ و بی ارزش سعی دارد که ایران اسلامی را پای تعهدات برجامی خودش نگه دارد.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: حضرت امام (ره) فرمودند: ما از اول هم امیدمان به ملت و جوان‌های برومند بود آن چیزی که امروز هم مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند. مگر فتح المبین‌ها و پیروزی‌های زمان جنگ در شرایط تحریم اتفاق نیفتاد، اگر دیروز شهدایی بودند مثل شهید صیاد شیرازی و امثال آن، شهدای بزرگواری که بودند، امروز هم هستند هزاران هزار جوان ولایی، کسانی که حاضر هستند به امر، ولی خود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حاضرند جان خود را فدا کنند.
 
پایان خبر /
ارسال نظرات