مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن:

ناتوانی مدیریتی علت بوجود آمدن نابسامانی‌های کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن با تاکید بر اینکه باید در اداره ها مبانی اسلامی رعایت شود گفت: مردم باید مطالبه‌گری کنند زیرا ناتوانی مدیریتی علت بوجود آمدن قسمتی از نابسامی‌های کشور است.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۸۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، حجت الاسلام والمسلمین حسینی ظهر امروز در نماز جمعه فومن ضمن گرامیداشت  هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز مصادف با کشته شدن ۸۰۰۰ نفر توسط صرب‌ها در منطقه بالکان است.
 
وی افزود: صهیونیست‌ها با آموزش‌های وحشیانه آن جنایت هولناک را بوجود آوردند و آن هم در جلوی چشم سران اروپا! و ما باید این رفتار‌ها را از یاد نبریم تا هویت آن‌ها مشخص بماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن در ادامه از فتنه‌ها در روز‌های اخیر و تلاش برای خلع سلاح نیروی انتظامی جهت کشف حجاب با برنامه و تلاش میدانی مدیریت آن توسط دشمن و عوامل آن در داخل کشور گفت و افزود: این برنامه ریزی دشمن بود و هدف آن‌ها خانواده‌های ایرانی بود که در ۸ سال پیش مرداک سرمایه دار صهیونیست از شروع آن در راه اندازی شبکه من و تو خبر داده بود.

وی تصریح کرد: موضوع حجاب یک امر و تکلیف الهی است و دشمن با برنامه می‌خواهد اساس را حمله کند.

وی با انتقاد از بی دقتی در اجاره ویلادار‌ها و هتل‌ها در منطقه گفت: نماینده مجلس و مسئولین اداره‌ها در این راستا مسئولیت درند اما مجلس مدتی است در مواجهه با مشکلات مردم سکوت اختیار کرده است و بدنبال صدور کوپن الکترونیکی است و این یعنی برگشت به ۴۰ سال قبل!

وی با تاکید بر اینکه باید در اداره ها مبانی اسلامی را رعایت کنند افزود: باید مطالبه گری شود؛ هر موضوع و مطلبی جای خودش دارد و ناتوانی مدیریتی علت بوجود آمدن قسمتی از نابسامی‌های اخیر بوده و بی توجهی به مسئله حجاب توسط برخی مسئولین اتفاقی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات