خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

زیست عفیفانه موجب بقا خانواده است/ حجاب نیازمند کار فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: زنان و مردان توجه داشته باشند که این زیست عفیفانه است که موجب بقا خانواده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۶۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

زیست عفیفانه موجب بقا خانواده است/ حجاب نیازمند کار فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌اله شعبانی در همایش بزرگ مردمی «حافظان حریم خانواده» در همدان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت  اظهار داشت: آن کسی که حجاب دارد اهل تمدن، خودباوری و عزت نفس است.

وی گفت: آن چیزی که باعث تکامل شخصیت آدمی می‌شود چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان، حفظ حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: خداوند حجاب را به زنانی واجب کرد که اهل تمدن و تفکر و اندیشه و مورد ارزش کرامت الهی بودند و این توفیق نصیب هر شخصی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این گوهر باید در گوهر صدف قرار بگیرد، بیان کرد: امروز غرب گرفتار بی‌تمدنی است.

شعبانی با بیان اینکه بی‌حجابی کلاس و نشانه روشنفکری نیست، گفت: امروز غرب بنا دارد با احساس حقارت، بی‌حجابی را در جامعه ترویج کند.

شعبانی عنوان کرد: زنان و مردان توجه داشته باشند که این زیست عفیفانه است که موجب بقا خانواده است. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و عفاف گفت: حجاب یک هویت ملی و اسلامی و یک نماد و پرچم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: همه جامعه باید بدانند اگر بخواهیم مشکلات جامعه، ناهنجاری‌ها و آمارطلاق کاهش پیدا کند، اگر بخواهیم عشق و امنیت  در خانواده ترویج یابد و از گزند آسیب‌های اجتماعی رها شویم همه باید به سمت و سوی حجاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم سوره یاسین آمده است که ماندن در راه خدا نیازمند به استقامت است، افزود: حجاب سنگر دفاع از اسلام است.

شعبانی گفت: اکثریت زنان ما که کم حجاب هستند متین بوده و دل‌های پرصفایی دارند و افرادی هستند که در مساجد و در شب‌های قدر حضور دارند در حالی که حجاب آنها مورد پسند ما نیست اما دشمن احساس نکند که یارگیری کرده است چراکه این بانوان نیز پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال بی‌حجاب کردن بانوان این کشور است، گفت: حجاب یک مسئله تخصصی است و اظهارنظرهای عوامانه به آن  آسیب‌زننده است بنابراین مسئولین باید به این امر مهم توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امروز حجاب نیازمند کار فرهنگی است.

انتهای پیام/                                                                                                   

ارسال نظرات