خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کار در عرصه گفت: امروز خرمشهرهایی وجود دارد که باید آزاد شود و انجام این کار بر عهده فعالان فرهنگی، دانشجویی و غیره است و هر فرد به‌اندازه توان خود باید ایفای نقش کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۴۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

امروز خرمشهرهایی وجود دارد که باید آزاد شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جلیلی در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای همدان اظهار داشت: اثر کار فرهنگی در طول زمان مشخص می‌شود و شاید افرادی که سال 43 حرکت‌های فرهنگی را آغاز کردند؛ هرگز تصور نمی‌کردند که نتیجه کارشان در ابعاد مختلف امروز تا این اندازه باشد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در صورت پایه‌گذاری صحیح، برکت‌های فروانی دارد، افزود: در این نوع فعالیت‌ها نه باید عجله به خرج داد و نه زمان را از دست داد چراکه اگر کاری در زمان خودش انجام نشود؛ سودی به دنبال ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند ملاعلی معصومی وفسی همدانی بیان کرد: رعایت این موضوع در همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اهمیت دارد و زمان مناسب را نباید از دست داد.

وی تصریح کرد: برای ثمربخش بودن کار فرهنگی باید ابتدا مشخص شود که چه نوع عملیاتی قرار است انجام شده و آموزش‌های متناسب با آن به افراد داده شود.

جلیلی با تشبیه کردن کار در عرصه فرهنگ به عملیات آزادسازی خرمشهر مطرح کرد: امروز خرمشهرهایی وجود دارد که باید آزاد شود و انجام این کار بر عهده فعالان فرهنگی، دانشجویی و غیره است و هر فرد به‌اندازه توان خود باید ایفای نقش کند.

وی بیان کرد: کار فرهنگی در صورتی به ثمر می‌رسد که اجازه نداد تحلیل‌های غلط مغایر با اهداف انقلاب اسلامی وارد آن شود چراکه سبب از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی باور به قابل‌اعتماد بودن غربی‌ها را نمونه یک تحلیل غلط در کشور دانست و افزود: امروز و پس از گذشت ماه‌ها، باور به غلط بودن این باور ثابت شده و حتی خوش‌بین‌ترین آدم‌ها هم می‌دانند که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در حال سرمایه‌گذاری روی برخی مسائل است، تصریح کرد: باید رفتار دشمن را رصد کرده و بدانیم قرار است از کدام موضع حمله کند و با پیش‌دستی کاری کنیم که او مجبور به دفاع از خود باشد نه اینکه ناچار شویم به تهاجم او پاسخ دهیم.

جلیلی گفت: امروز دشمن در ظاهر حاضر به گفتگو است و خیال جنگ هم ندارد و شاید همین باور سبب متحیر شدن جوانان شده درحالی‌که او با وارد آوردن فشار حداکثری ضربه خود را می‌زند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی برای اثربخش بودن نیاز به تعریف عملیات دارد، تأکید کرد: باید بدانیم که قرار است چه محصولی به بار آید درست همان‌طور که یک کشاورز می‌داند چه می‌کارد و چه برداشت می‌کند و در غیر این صورت، نتیجه‌ای جز اتلاف وقت به دنبال ندارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات