واژگونی یک مینی بوس در جاده امام زاده اسحاق شفت + عکس

ساعتی پیش یک مینی بوس با سرنشینان کامل در جاده امامزاده اسحاق (ع) شفت به ته دره سقوط کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۸۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
واژگونی یک مینی بوس در جاده امام زاده اسحاق شفت + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، ساعتی پیش یک مینی بوس با سرنشینان کامل در جاده امامزاده اسحاق (ع) شفت به ته دره سقوط کرد.

ارسلان مقیمی، بخشدار احمد سرگوراب در گفتگو با خبرنگار بسیج در شفت با بیان اینکه چند دقیقه پیش گزارش سقوط یک مینی بوس به بنده داده شد، اظهار کرد: بلافاصله با هلال احمر، اورژانس، پاسگاه انتظامی، دادگستری و آتش نشانی هماهنگ شد و نیرو‌های امدادی از احمدسرگوراب و فومن نیز به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مسافران مینی بوس از حومه رشت بودند افزود: بر اساس اعلام اورژانس تاکنون ۲۲ مصدوم و یک فوتی اعلام شده است و کلیه مصدومین به بیمارستان رشت اعزام می‌شوند.

تلفات حادثه سقوط مینی بوس از زبان رییس پلیس راه استان:

سرهنگ " حسین محمد‌پور "، درباره جزئیات وقوع این حادثه، گفت: حوالی ساعت ۱۹ امروز یک دستگاه مینی بوس با ۲۱ سرنشین که در محور شفت به امامزاده اسحاق استان گیلان در حال حرکت بوده، در کیلومتر ۵ این محور دچار حادثه شده و واژگون گردید.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم و دو نفر جان باختند افزود: راننده مینی بوس و یک خانم از قربانیان این حادثه بودند.

سرهنگ محمد‌پور ادامه داد پس از اعلام وقوع حادثه نیرو‌های انتظامی، امدادی و هلال احمر سریعا در محل حاضر و کمک رسانی به مصدومین را آغاز کردند.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی می‌باشد ادامه داد مصدومین توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به بیمارستان‌های فومن، شفت و پورسینای رشت منتقل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات