در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج بیان شد؛

حجاب و عفاف در جامعه دشمن را مایوس می‎کند

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان لردگان، گفت: حجاب و عفاف در جامعه اسلامی دشمنان را از رسیدن به اهداف خود مایوس می‎کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۵۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد : این دهه با ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) آغاز و با ولادت امام رضا (علیه السلام) پایان می یابد؛ و با توجه به اینکه دشمن قصد دارد عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی دورکند ، این ایام اهمیت موضوع حجاب را بیشتر یادآوری می کند.

شاهمرادی، ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب یک دستور دینی و الهی بوده و کمتوجهی به آن در واقع بی احترامی به ارزش های اسلامی است.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به برنامه های هفته حجاب و عفاف در شهرستان لردگان گفت: این برنامه ای با هدف تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ضمینه ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه و عفاف و حجاب در بین زنان و مردان ، مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برگزار می شود.

وی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایشگاه دوخت چادر رایگان، ایستگاه نقاشی در مورد حجاب، حضور در نماز جمعه، برپای فروشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب ، نشست های تربیتی ، برگزاری مراسم جشن دهه کرامت ، کمپین حجاب و عفاف و تبلیغ حجاب در مراکز تفریحی شهر با اهدای هدایا را از جمله برنامه های این هفته بیان کرد.

ارسال نظرات