جمهوری اسلامی با دشمنان نظام اهل مماشات و تعارف نیست

فرمانده سپاه ثارالله تصریح سپاه خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران با دشمنان نظام و انقلاب اهل مماشات و تعارف نیست اگر دشمنان ما بخواهند نگاهی چپ به انقلاب و ارزش های نظام داشته باشند مطمئنا به مانند سرنگون کردن پرنده بدون سرنشینشان پاسخ قاطعی دریافت خواهند نمود.
کد خبر: ۹۱۵۳۰۵۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان در نشست صمیمانه  در جمع اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان فهرج سخنان خود را حول ۶ محور: مسائل منطقه، اشتغال، ازدواج جوانان، فضای مجازی، نقش سپاه و بسیج در مسائل کشور و امنیت پایدار تشریح و بیان نمود.

وی به مواضع اخیر آمریکا نسبت به ایران اشاره و اظهار داشت: حرف های آمریکایی ها بی اساس و در شان خودشان است و همانطور که مقام معظم رهبری بیان داشتند آنها قابل اعتماد نیستند چرا که با استفاده از منافع مشترکی که با دیگر کشورها دارند به دنبال رسیدن به خواسته های ناحق خود هستند.

وی هدف دشمن را ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ما باید با توجه به شرایط حساس کشور هوشیار و بیدار باشیم و تحت برخی القائات قرار نگیریم و به گونه ای عمل نکنیم تا با بروز بعضی اختلافات دشمن را در رسیدن به اهداف خود همراهی نماییم.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به ساقط شدن پهپاد بدون سرنشین آمریکا توسط سپاه خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی ایران با دشمنان نظام و انقلاب اهل مماشات و تعارف نیست اگر دشمنان ما بخواهند نگاهی چپ به انقلاب و ارزش های نظام داشته باشند مطمئنا به مانند سرنگون کردن پرنده بدون سرنشینشان پاسخ قاطعی دریافت خواهند نمود.

سردار ابوحمزه با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام بیان داشت: رسالت و تکلیف ما با توجه به اینکه نسبت به مسلمانان و مستضعفین عالم وظیفه داریم، انتقال فرهنگ و اندیشه ی اسلام به بدنه کشورهای مسلمان است و در این رابطه آرمان و وحدت حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس نمونه بارز این مطلب است.

ایشان در ادامه به بحث اشتغال در منطقه اشاره و بیان داشت: در شهرستان فهرج باید هر خانه تبدیل به کارگاهی شود تا زمینه اشتغال جوانان را با اخذ وام از سپاه و دستگاه های متولی فراهم آورد.

زمینه سازی مناسب برای ازدواج آسان جوانان از دیگر نکات مطرح شده فرمانده سپاه ثارالله استان در این نشست بود که در این رابطه اظهار داشت: رسم و رسوم های اشتباه اصل ازدواج را تحت الشعاع قرار میدهد و ما باید به گونه ای عمل نماییم تا ضمن پیشگیری از بالا رفتن سن ازدواج در جوانان موجب تقویت این امر مقدس در بین آنها شویم.

سردار ابوحمزه در ادامه به معضلات و مشکلات فضای مجازی اشاره و بیان داشت: یکی از راه هایی که دشمن امروز از طریق آن درصدد به ابتذال کشاندن جوانان ما میباشد، مبحث فضای مجازی است که از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزایش خشونت، گسترش شهوت و ازدیاد ترس و استرس را از جمله اثرات مخرب فضای مجازی برشمرد و تصریح کرد: منشا این عوامل توسط ۷ کمپانی بزرگ در هالیوود آمریکا هدایت میشوند که با استفاده از فیلم ها و سریال های مستهجن ۷۰ درصد کشورهای دنیا را از این طریق درگیر خود مینمایند.

فرمانده سپاه ثارالله در بخش دیگری از سخنانش به نقش بسیج و سپاه در کشور اشاره و بیان داشت: فعالیت های بسیج و سپاه، در بحث اقتصادی توانمندسازی مردم و در بحث سیاسی تبیین دیدگاه های انقلاب و نظام در جهت بازگو کردن معیارها و ملاک های افراد اصلح برای مردم در انتخابات است.

ایشان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ جناح خاصی حمایت نمیکند خاطرنشان کرد: شان سپاه و بسیج ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از ارزش ها است نه اینکه از طیف و جناح خاصی حمایت نماید.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: مردم نباید گول افرادی که برای انتخابات وعده و وعید میدهند بخورند و باید با ایمان و عقیده قوی در برابر پول و امکانات آنها قرص و محکم باشند.

وی در پایان لازمه ی امنیت پایدار و باثبات در منطقه را مساعدت مردم با مسئولین عنوان نمود و بیان داشت: نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، سپاه بسیج و دیگر مسئولین به تنهایی قادر به تامین امنیت پایدار نیستند و این مردم میباشند که با کمک خود میتوانند در تحقق آن نقش بسزایی داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله مدیریت جهادی را رکن اصلی موفقیت مسئولین دانست و تصریح کرد: مسئولین شهرستان فهرج باید با مدیریت جهادی و به کار بردن توان مردم در متن فعالیت ها، فهرج را از این شرایط خارج و به بهترین شکل ممکن آباد نمایند تا زمینه رشد، بالندگی و ترقی منطقه فراهم شود.

ارسال نظرات