برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در اردل

حجت الاسلام مرتضی داودی در جشن بزرگداشت روز دختر در اردل، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را حرم اهلبیت عصمت و طهارت دانست.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۱۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین داودی در این مراسم معنوی، ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر در جمع بانوان بسیجی اردل، با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام پیرامون کریمه اهلبیت علیهم السلام، گفت: هر که حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین داودی در روایتی دیگراز امام صادق (علیه السلام) افزود: بدرستی که خدا حرمی دارد و آن مکه و رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) حرمی دارد وآن مدینه و امیرالمومنین(علیه السلام) حرمی دارد و آن کوفه  و حرم اولاد من بعد از من قم است و قم کوفه صغیره است، قم عش آل محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) است و برای بهشت هشت در است که سه در آن در قم می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: علما و عرفا در گذشته و حال با توسل و زیارت مزجع مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) حاجات علمی و معنوی خود را از درگاه از حضرت در یافت می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین داودی  در پا یان ضمن اشاره به حقوق بشر آمریکایی و ضایع کردن حقوق دختران و زنان مانند زمان جاهلیت؛ این نوع توحش در حق زنان را بی سابقه ترین ایضاع در حق آنان بر شمرد و ادعای تضییع حقوق زنان در ایران از طرف آمریکایی ها را مضحک ترین ادعای قرن برشمرد.

ارسال نظرات