فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

موفقیت انقلاب اسلامی موجب بیداری در کشور ها ثروتمند می شود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: رسیدن انقلاب اسلامی ایران به موفقیت موجب بیداری و انقلاب در دیگر کشور ها بویژه کشورهای ثروتمند اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۸۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

سرهنگ پاسدار محمد علی پور احمدیان، فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است که توسط ملت مسلمان و مومن ایران انجام گرفت، به نتیجه رسید و با گذشت ۴۰ سال از آن به هیچ عنوان از آرمان ها و اهداف خود منحرف نشده است.

وی افزود: ٣رکن اساسی در انقلاب اسلامی ایران وجود داشت که باعث تداوم و عدم انحراف آن گردید که شامل ایمان به خدا،رهبری صحیح و پشتوانه مردم بود.

سرهنگ پوراحمدیان بیان کرد: کشور ایران دارای ذخایر، معادن و منابع سرشاری بوده و هست که قبل از انقلاب اسلامی به علت وجود حکومت دست نشانده و خائن،توسط استعمارگران به یغما می رفت و این طبیعی است که وقتی آنها به علت انقلاب، منابع سرشار خود را از دست داده اند بنا را به مخالفت و ضربه زدن به آن بگذارند تا بتوانند مجددا به آنچه از دست داده اند برسند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: به همین علت از اول انقلاب از طرق گوناگون مانند درگیری های قومی مذهبی،منافقین،کودتاها،جنگ تحمیلی،تحریم و فتنه ها تمام سعی خود را برای سرنگون کردن انقلاب نمودند و برای رسیدن به اهداف شوم خود هرآنکس که سد راه آنها می شد مانن شهید بهشتی،شهیدان رجائی و باهنر و شهید مطهری و هزاران انسان آزاده و انقلابی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: مهمتر از آن اگر انقلاب اسلامی ایران به موفقیت برسد موجب بیداری و انقلاب در دیگر کشور ها بویژه کشورهای ثروتمند اسلامی می شود که شرایط رت برای ابر قدرتها و استعمارگران بدتر می کند و به همین علت از اقتدار،عزت و عظمت انقلاب و ملت ایران در هراسند و برای ضربه زدن به آن از هر امکان و توانی که داشته باشند استفاده می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار