سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام با انتشار پیامی از بذل محبت اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۸۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام با انتشار پیامی از بذل محبت اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید مظهر اسلام انقلابی و مردمی باشد.

"مقام معظم رهبری"

 فعالیت های نهاد انقلابی سپاه در جبهه های سخت،نیمه سخت و نرم تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا و در تعامل و تعاون با سایر نیروهای مسلح، تحسین دوستان و بیم و احساس خطر دشمنان را باعث گردیده است.

اقدامات جهادی رزمندگان سپاه در عرصه های گوناگون و پر خیر و برکت خدمت رسانی،  انتظارات روزافزون مردم انقلابی ایران اسلامی از سپاه را در پی داشته و همین امر بار مسئولیت و خدمتگزاری در این مجموعه مقدس را مضاعف می کند.

اینجانب نیز امیدوارم به عنوان سربازی کوچک از این نهاد مقدس و جامعه بزرگ نیروهای مسلح ، که بار مسئولیت بخشی از آن را در استانی محروم اما قهرمان پذیرفته ام، به مدد و یاری حضرت ولی عصر (عج) و اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا و همراهی و کمک شما مردم رشید و مجاهد که از ابتدای پذیریش این مسئولیت تا کنون بنده را مورد لطف و محبت بیکران خود قرار داده اید؛ به منزل مقصود برسانم.

در پایان یکبار دیگر از ابراز لطف و محبت اقشار مختلف مردم بزرگ،ایلات و طوایف غیور،  بسیجیان سلحشور، مسئولان و اصحاب رسانه نسبت به این سرباز از خیل سربازان و رزمندگان سپاه و سایر نیروهای مسلح قدردانی می کنم.

خدایا درجه ای بالاتر از شهادت نیست و نهایت آرزو و مقصد ما چیزی جز آن نیس

ارسال نظرات