مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز عملیات بازسازی منازل سیل‌زدگان استان گلستان توسط سپاه قدس گیلان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از آغاز ساخت و بازساری واحد‌های مسکونی در منطقه سیل‌زده گمیشان گلستان خبر داد و گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی در این منطقه توسط جهادگران سپاه قدس گیلان ساخته و بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۲۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد ۳۰۰ واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط عوامل و نیرو‌های جهادگر سپاه قدس گیلان آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان حضور فعال نیرو‌های جهادی در استان گلستان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: علاوه بر ارسال و توزیع کمک‌های مردمی در منطقه سیل‌زده گمیشان، جهادگران سپاه قدس گیلان در امر بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل نیز حضور فعالی داشتند.

ابراهیمی از تلاش سپاه قدس گیلان برای اتمام عملیات بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان در منطقه گمیشان تا دو ماه آینده سخن گفت و تصریح کرد: سپاه قدس گیلان قصد دارد حداکثر تا پایان آذرماه عملیات ساخت واحد‌های مسکونی را نیز به اتمام برساند و آن‌ها را با صاحبانشان تحویل دهد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه قدس گیلان برای شروع عملیات اجرایی ساخت و بازسازی منازل سیل‌زدگان با دستگاه‌های مرتبط نیز همکاری می‌کند افزود: تعامل با بنیاد مسکن استان گیلان، سپاه ناحیه گمیشان و یا همکاری با مسئولان ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساخت و بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت قرار دارد ابراز داشت: انتظار داریم برای تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت این واحد‌ها مردم و خیران گیلانی مانند گذشته در صحنه حضور داشته باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه برای اتمام ساخت هر کدام از واحد‌های مسکونی در منطقه سیل‌زده گمیشان استان گلستان به حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان اعتباد نیاز است عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و با کمک‌های مردمی عملیات ساخت و بازسازی واحد‌ها به موقع تمام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات