فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت:

توزیع بسته های حمایتی بین معسرین و بیماران صعب العلاج مناطق عشایری استان

فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت:در راستای رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی محموله های مواد غذایی و پوشاک تهیه و در بیت بیماران معسر و صعب العلاج مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۶۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای یادواره استانی و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور و نظر به اینکه یکی از رویکردهای کنگره محرومیت زدایی و و خدمت رسانی در مناطق محروم می باشد این بسته ها با مساعدت سردار فرماندهی محترم سپاه قمربنی هاشم(ع) و خیرین استان این بسته ها آماده شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانده حوزه های مناطق عشایری بیش از ۲۰۰ خانواده بیمار صعب العلاج و معسر در مناطق عشایری شناسایی شده و این بسته ها با حضور و دلجویی فرمانده ناحیه و حوزه و معتمدین محلی توزیع می شود.

ایزدی اهدای بسته حمایتی به سربازان متاهل، اهدای فطریه کارکنان ناحیه به معسرین مناطق عشایری و جمع آوری البسه و مواد غذایی و توزیع در بین محرومین عشایر را از دیگر برنامه های این ناحیه در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی عنوان کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه ضن تشریح عملکرد این ناحیه در راستای استقبال از کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: تشکیل جلسه با کلیه مسئولین قسمتها و نیروهای ناحیه و انتقال مطالب همایش فرماندهان نواحی عشایری و مسئولین سازمان بسیج عشایری کشور اولین گام در این خصوص بود.

سرهنگ ایزدی تشکیل کمیته فرهنگی با حضور نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه به منظور احصاء نظرات در خصوص مسائل فرهنگی و محورهای فراخوان مقاله کنگره را از دیگر اقدامات ناحیه عنوان کرد.

وی گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی و ارائه گزارش و جانمائی اخبار و اطلاعات و فعالیتهای ناحیه  در پیام رسان های داخلی و سایت و پایگاه اطلاع رسانی ناحیه و استان و کشور از دیگر اقدامات در این خصوص می باشد.

ایزدی با اشاره به  تشکیل جلسه ستاد یادواره استانی و کنگره ملی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان و تشریح اهداف و رویکردهای یادواره و کنگره افزود: برگزاری جلسه اختصاصی و چهره به چهره با مدیر کل امور عشایر، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و تهیه تفاهم نامه با مدیران مذکور در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر کشور انجام شد.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی را یکی از رویکردهای مهم کنگره بیان کرد و گفت: در این خصوص اقداماتی نظیر افتتاح ۱۰ پروژه مسکن محرومین در مناطق عشایری، احصاء آمار بیماران صعب العلاج و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین آنان و توزیع بسته حمایتی بین سربازان متاهل انجام گرفت.
ارسال نظرات