نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سسیستان و بلوچستان:

ولایت از مهم ترین اصول اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:از مـهـم تـریـن اصـول اسـلام((ولایـت )) است، ولایت به معنای پذیرفتن رهبری پیشوای الهـی و نیز اعتقاد به این که امامان معصوم پس از پیامبر اسلام(ص ) از سوی خداوند بر مـردم ولایـت دارنـد.
کد خبر: ۹۱۵۰۴۵۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگاربسیج از سیب و سوران، سفر نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه سفر خود به شهرستان سیب و سوران به شهرستان سیب و سوران با نیرو‌های نمایندگی و با پاسداران این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: ولایت از مـهـم تـریـن اصـول اسـلام است، ولایت به معنای پذیرفتن رهبری پیشوای الهـی و نیز اعتقاد به این که امامان معصوم پس از پیامبر اسلام(ص) از سوی خداوند بر مـردم ولایـت دارنـداست.
 
وی با اشاره به این مطلب که نـظـام سـیـاسـی اسلام و شیوه حکومتی دین بر پایه ولایت است و ملاک مـسـلمـانـی پـس از اطـاعـت از رسـول خـدا (ص) ولایت پذیری است، افزود: بشر برای پیمودن راه سـعـادت چـاره‌ای جـز تـبـعـیـت و پـیـروی از فرامین راهنمایان الهی ندارد بدین جهت هرگاه مـسلمانان حول محور ولایت جمع شده و تابع بی و، چون و چرای ولایت بوده اند پیروزی و سـعادت دنیا و آخرت را کسب نموده اند.

حجت الاسلام اکبر پور بیان کرد: بـشـر بـرای پیمودن راه سعادت و گام نهادن در طریق عبودیت و پیشرفت معنوی و رسیدن بـه کـمـالات انـسـانی که مهم‌ترین هدف خلقت انسان از دیدگاه اسلام است، همواره محتاج راهنمایان و پیشوایانی بوده تا او را در این راه دست گیرند و راه نمایند تا راه را از چاه بـاز شـنـاسـد، و هم به شیوه درست و هم در کم‌ترین زمان به هدف نزدیک شود؛ چه عمر آدمـی ظـرفـیـت تـجـربـه هـمـه شـیـوه هـا را نـدارد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بـر ایـن اسـاس خـداونـد متعال از باب رحمت گسترده خویش بر بندگان و لطف بی کرانش بر آنان، از آغاز خلقت بـشـر، پـیـامـبـران و راهـنـمـایـانـی هـمراه با تعالیم و آموزه‌های حیات بخش را به سوی بـنـدگـان فـرو فـرستاد که آخرین، تکمیل کننده راه پیامبران پیشین، پیامبر بزرگوار اسـلام حـضـرت مـحـمـد مـصـطـفـی(ص) مـی بـاشـد.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که در طـول تـاریـخ هر گاه مسلمانان حول محور ولایت جمع شده و تابع بی، چون و چرای والایت بـوده انـد، پیروزی بزرگ آفریده و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین نموده اند و بر دشـمـن خود غالب شده اند، اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام دنبال تغییر انقلاب هستند و می گویند ما دنبال تغییر حکومت نیستیم بله این‌ها دنبال تغییر ایران هستند، ولی عرضه ندارند.
 
وی  واسته فرستادند دشمن به ایران  تا با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم  و با دم خود گردو می شکندند که ایران با آن‌ها تماس می گیرد که حضرت آقا در جواب فرمودند، من ترامپ را لایق مذاکره نمیدانم و تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.
 
اکبر پور با بیان این نکته که پوتین ریس جمهور روسیه می گوید من مسیح را در چهره رهبر ایران می بینم و دستور می دهد هر گاه رهبر ایران صحبت کرد در آن واحد صحبت‌های رهبر ایران را برای من ترجمه کنید، در پایان خاطر نشان کرد: هر کس در کنار ولایت بود پیروز است و هرکس در کنار ولایت ادعا کرد با سر به زمین می خورد.
ارسال نظرات