مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاه هرمزگان برگزار شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاه هرمزگان برگزار و حجت الاسلام والمسلمین خالصی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاه هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۳۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه فرودگاه هرمزگان با حضور مسئولین استانی و کارکنان سپاه فرودگاه  برگزار و حجت الاسلام والمسلمین خالصی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در سپاه فرودگاه استان هرمزگان معرفی شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،  عنوان کرد: در طول تاریخ کسی مانند مردم حال حاضر ما  به چشم ندیده است،  باید به این مردمی که اینگونه پشت انقلاب و رهبری هستند افتخار کنیم.

پولادی، در ادامه با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکا بهترین راه حل است، افزود: این پهبادی که به دست دلیرمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد نه تنها پیشرفته پهباد آمریکا است بلکه پیشرفته ترین پهباد در دنیا است، استکبار همین است باید همیشه چنین سیلی های محکمی بخورد تا ساکت بنشیند.

محمدعلی جمال آبادی، فرمانده  یگان حفاظت سپاه فرودگاه استان هرمزگان،  ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و گرانبهای حاج آقای رمش، گفت: از این بزرگوار نهایت  تشکر را داریم که در این سال های طولانی همیشه در همه مراسمات با ما همگام و همچنین در کارهای جهادی و سرکشی به خانواده شهداء همیشه پیش قدم بودند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رمش با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد و حجت الاسلام والمسلمین خالصی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه استان هرمزگان معرفی شد.

 

 

ارسال نظرات