مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

بازنشستگان سپاه سفیران معنویت و بصیرتند

دیدار مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با فرمانده و یادگارسالهای دفاع مقدس و پیشکسوت جهاد و شهادت "حاج محمد کیانی" .
کد خبر: ۹۱۴۹۶۷۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد و جمعی ازمسئولین سپاه با فرمانده و یادگار سالهای دفاع مفدس وپیشکسوت سپاه "حاج محمدکیانی" دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: تجربه هایی ارزشمندی را پیشکسوتان جهاد ، شهادت و معنویت در عرصه های گوناگون  انقلاب کسب کردند که باید این تجربیات  به نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان پیشرو وپیشگامی کارکنان سپاه در عرصه های انقلاب ، گفت: پاسداران  با بصیرت، علم و تقوای خود  گره ها و  چالش هایی که رخ می دهد را زودتر از دیگران رصد و برطرف می کنند .

 حجت الاسلام فتاحیان اظهارکرد: پاسداران در همه عرصه های مختلف از جمله در عمل و رفتار، عشق وعلاقه به کار و درپیشبرد امورسازمانی برای همگان الگوهستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرکرد تعامل و ارتباط ویژه بامردم را از ویژگی های دیگر سپاه و بسیج برشمرد وافزود: تکریم و ارتباط موثر بامردم یک نکته مهم است و  مردم داری و بامردم بودن یک ارزش  و یک افتخار بوده که ما باید این را محور اموراتمان  قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همواره با مددگرفتن از الطاف الهی توفیق خدمت گذاری و سرکشی از این عزیزان را داشته باشیم که بی شک خدمت به این بزرگواران همواره موجب برکت  خواهد بود.

ارسال نظرات