استاندار مرکزی:

رتبه پنجم استان مرکزی در بخش سواد آموزی/لزوم رعایت قوانین در بحث واگذاری سالن 22 بهمن

استاندار مرکزی بر لزوم واگذاری بدون حاشیه سالن ورزشی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه تملک این سالن ورزشی را مشخص شود و باید ملاحظات و مسائل اجتماعی هر دو طرف در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۱۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه استان مرکزی در بخش سواد آموزی رتبه پنجم در کشور را دارد گفت: فعالیت های خوبی در بخش سواد آموزی در استان انجام شده که نشان از موفقیت آنها در بخش آموزش و پرورش است.

وی در خصوص واگذاری سالن ورزشی 22 بهمن شهر اراک به آموزش و پرورش بیان داشت: باید به شکل منطقی و با رعایت کامل قوانین این موضوع حل شود و نباید نگاه جزیره ای در مسائل باشد چراکه وزارت ورزش و جوانان از مخالفان جدی انتقال این سالن ورزشی به آموزش و پرورش است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بیش از 50 سال است که این سالن ورزشی در دست وزارت ورزش و جوانان است عنوان کرد: ورزشکاران افتخارات بزرگی در این سالن کسب کرده اند و خیلی از اهالی ورزش در اینجا تربیت شده اند و لازم است اقدامی منطقی در این راستا انجام شود.

آقازاده در این خصوص تصریح کرد: کارگروهی در معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی تشکیل می شود و تا پایان شهریور ماه تملک این سالن ورزشی را مشخص می کند و باید ملاحظات و مسائل اجتماعی هر دو طرف در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید در بحث اوقات فراغت تنها به فکر مرکز استان بود گفت: اجرای روند واگذاری سالن 22 بهمن باید بدون ایجاد حاشیه برای دو طرف انجام شود و هدف گسترش برنامه های فراغت برای جوانان در نظر گرفته شود.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خییرین در استان عنوان کرد: این برنامه با شکوه خاصی برگزار شد و به این دلیل است که استان مرکزی از استان های برتر در حوزه خییرین محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره بیستم که سال گذشته برگزار شد تعهد خییرین 18 میلیارد تومان بود افزود: رقم قطعی امسال هنوز مشخص نشده است اما از دبیرخانه جشنواره انتظار مشخص شدن آن را در آینده ای نزدیک داریم.

آقازاده با اشاره به اینکه به جهت صرفه جویی در زمان جلسات کمیته پشتیبانی آموزش و پرورش با جلسات شورای آموزش و پرورش ادغام شده است افزود: مواردی که در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد باید از نظر محتوایات کامل باشد چرا که در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش استفاده می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات