12 زندانی غیرعمد با کمک خیران آزاد می‌شوند

فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بروجن با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با کمک‌های مردمی و ستاد دیه و همچنین رضایت شاکیان آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۷۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسعود ملکی اظهار داشت: امسال در جشن گلریزان شهرستان بروجن، یک میلیارد ریال جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط خیران بروجنی جمع‌آوری شد.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعداد زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان، ادامه داد: ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بروجن با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با کمک‌های مردمی و ستاد دیه و همچنین رضایت شاکیان آزاد خواهند شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 14 زندانی جرائم غیرعمد در زندان بروجن با پنج میلیارد تومان و ۱۴ سکه بدهی، نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزادسازی می‌باشند و انتطار است با همت مردم و رضایت شاکیان و ستاد دیه آزادسازی، صورت گیرد.

 ملکی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی، اضافه کرد: میزان مشارکت‌های مردمی جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نسبت به سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی همراه بود و امید است این روند ادامه یابد.

ارسال نظرات