کم کاری معنا و مفهومی در کار جهادی ندارد

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه با وحدت حول محور ولایت فقیه و تحت رهبری نظام از خیلی خواسته‌های جناحی و گرایش‌های خود باید دست برداریم، خاطرنشان کرد: کم‌کاری معنا و مفهومی در کار جهادی ندارد، کشور نیاز به کار مفید در همه حوزه‌ها دارد و باید در همه حوزه‌ها برای انقلاب و اهداف آن کار شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۷۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی  در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان اظهار داشت: خداوند در آیات متعددی از آیات قرآن بحث مهم و ارزشمند تقوا را مطرح می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه بر اساس آیه قرآن رعایت تقوای الهی سه محور اساسی و فایده بزرگ برای ما به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: کسانی که تقوای الهی را رعایت کنند خداوند به آنها توانی خواهد داد که بتوانند حق را از باطل و نیک را از بد و دوست را از دشمن بشناسند.

وی عنوان کرد: عقل آدمی وقتی می‌خواهد حقایق را درک کند جلوی او را حرص‌ها، طمع و خودبینی و حسرت و عشق و علاقه‌های افراطی مثل غبار غلیظی افراد او را می‌پوشاند اما با تقوا می‌تواند از آن عبور کند و تاریکی‌ها روی او تأثیری ندارد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه ثمره دوم رعایت تقوا این است که گناهان را می‌پوشاند و اثر گناه را از بین می‌برد، تصریح کرد: پیام اصلی ماه مبارک رمضان هم همین است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شرایط حساس امروز در کشور تصریح کرد: برای عبور از این شرایط حساس باید سه محور را جدی پیگیری کنیم که محور اول وحدت و همدلی و همراهی است و به‌شدت نیاز به وحدت داریم.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر انسجام نیروها و بسیج همگانی علیه دشمن اجازه نفوذ در میدان خودی را به دشمن نمی‌دهد، تصریح کرد: انسجام اجازه یارگیری در میدان خودی را به دشمن نمی‌دهد و اجازه نمی‌دهد دشمن در میدان خودی خیمه بزند.

وی با بیان اینکه با وحدت حول محور ولایت فقیه و تحت رهبری نظام از خیلی خواسته‌های جناحی و گرایش‌های خود باید دست برداریم، خاطرنشان کرد: کم‌کاری معنا و مفهومی در کار جهادی ندارد، کشور نیاز به کار مفید در همه حوزه‌ها دارد و باید در همه حوزه‌ها برای انقلاب و اهداف آن کار شود.

امام جمعه کرمان با تأکید بر رسیدگی جدی به امور مردم و معیشت آنان گفت: باید به خواسته‌های مردم که ولی‌نعمت ما هستند توجه شود و در ادارات آنها را تکریم و کار مردم را به سرعت راه بیندازیم.

ارسال نظرات